Hvilken l-malle er dette??

Fikk tak i denne lille krabaten (ca 3cm) på en lokal dyrebutikk.
Den ble solgt som ansistrus, men hadde mine tvil der, så tok den med hjem til L-samlingen.

Bildet er tatt rett før den slippes ut i karret, derfor har den mistet mye farge pga stress. Nå gjemmer den seg så godt blant røttene at det er vanskelig å få et godt bilde.. :S

Det siste bilde er av en L-333 til sammenlikning.
Som dere ser har den lignende mønster og farge (når den ikke er stresset),
men ikke helt. har 3 L-333 og det virker som de er litt anderledes i hodepartiet (med tanke på mønster).

Er det noen som har ideer til hvilken malle dette kan være?
Alle innlegg mottas med takk!
kanskje det kan være en L104, panaque maccus??
Du kan ha rett i det, likner ihvertfall veldig på L-104 fra bildene på planetcatfish.com.
Takk!

tviler på at det er panaque maccus. Den har jeg i karet, kan ikke si den ligner. Skal aldri si aldri, men jeg synest den ligner på denne krabaten:

Det vilstemme med at den ble solgt som ancistrus, men ikke bli skuffet. Den har jo l nummer, L-159
Panaqolus maccus L-104 er riktig navn og nummer på denne krabaten ja.

E
Takk for gode svar alle sammen!
Som en avslutning:
Her er et bedre bilde av den, som jeg tok nettopp
En skikkelig nydelig malle det der=) Har selv 3stk og prøver og skaffe meg flere pga dette har blitt favoritt malla mi=)
AquaBar
Takk for gode svar alle sammen! Som en avslutning: Her er et bedre bilde av den, som jeg tok nettopp :)

Utifra det billede så må jeg nok si meg enig i at den ligner veldig på Panaqolus maccus L-104..
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap