Peckoltia..

Noen som har peil på nr til disse Peckoltiaene??Takker for alle svar...
Ta en titt på L015, evt. L211
Bilder
Hei..
Har fått beskjed av de jeg kjøpte de av i Sverige at det ikke var det...disse er ganske så hvite i fargene..vanskelig å få det fram når de blir tatt bilde av....men er jo så vanskelig med slike maller uansett....
Maller forandrer ofte farger, mine er innimellom nesten hvite, å andre ganger veldig mørk rød/brun, og en mellomting, men hvis de du kjøpte dem av vet att det ikke er noen av disse, vet de vel hvilken malle det er
Disse ligner grasalt på 211
Du får bare søke og se hva du finner
Ser flotte og fiske ut iværtfall hehehe
Etter en titt på fiske databasen finner jeg ikke noen som ligner like mye som de som er oppgitt.. Men kanskje lettere for deg? Som ser de med egne øyne
Bilder
Hei..
Nei de viste ikke hvem det var men de mente det ikke var de slagene der...men ikke vet jeg...de er visstnok"malleeksperter"og har sett sinnsykt mye maller...015 er ganske vanlig i handelen så regner med at de hadde sett om det var disse...sjekket L-211 og tror jaggu de er de som er mest like som du sier "samlern2008"..så takk for alle svar...
Det att de er så brede i mønsteret (begge fargene), gjør att de ser mer ut som L211, men L015 er veldig variabel i mønsteret, men det behøver ikke være noen av dem, jeg er ingen malle ekspert,er man det mener jeg man burde vite hva man selger. Legger ved ett bilde av en L015
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Bjørkvist
Reklame for plussmedlemskap