Hva kan dette være? arvet og veldig spennende fisk.

Jeg har arvet disse 3 fiskene og aner virkelig ikke hva de heter, noen som kan hjelpe meg? Den ene er ganske fargeløs, en skinner i flere vakre farger og har noen litt lengre spisse finner og en har fargerike finner.
Det kan se ut som Dragefinne for meg
Hannen har de flotteste finnene.
Tidligere eier sier det er samme art, de er nokså fargeløse altså, men skinner i flotte farger. Vanskelig å få yngel på mener hun.
Oi du er superrask til å svare Takk, ja det er jeg enig i at det ser ut som den du sier.
Om du skaffer noen flyteplanter, så det ikke blir skarpt lys. Har flere hunner enn hanner, så skal du se at de blir utrulig mye penere =)
Fantastiske fisk.
Takk for tipset, det skal jeg gjøre ser de trives i artskar og det passer fint da jeg ikke har noen fisk fra før. Jeg ble også veldig facinert av disse, spennende og veldig eksotiske synes jeg.
har ønsket meg artskar av disse selv, så jeg er ærlig talt misunnelig på deg nå =p
Forstår jeg har gjort et godt bytte. Byttet nemlig disse mot 3 stk coralplaty fordi hun som hadde disse ville ha noen som produserte barn hele tiden(noe jeg derimot synes ble litt voldsomt i lengden). Takk for tips om flyteplanter, forstår jeg er i besittelse av noen skatter her så skal ta godt var på de
De er noen fine fisk med øynene som skinner lyseblått/grønt
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap