Cynotilapia axelrodi

Heisann!

Er nå en stund siden eg kjøpte denne krabaten, og mener å huske at den var merket i butikken som Cynotilapia axelrodi. Har bare lyst å få det bekreftet ettersom butikk merker er så som så når det gjelder troverdighet.

Legger ved video ettersom den er umulig å ta bilde av

PS: Det er Den luringen som kommer inn i bildet fra venstre.
Er det noen som kan hjelpe meg?

Vil gjerne få det bekreftet. Vil også si at eg er på utkikk etter hunnfisk av samme slaget. Så hvis noen kan hjelpe så hadde det vært supert
Ikke lett å se. Synes den ligner mer på en Cyn. Afra men er ikke sikker. Se i vedlagte linker om du kan finne noe som ligner der. Evt Google navnet så finner du nok mange andre bilder.

Takker for svar. Men er fremdeles usikker.

Her er en ny video, den viser fisken best mot slutten.

Det som gjør meg usikker er at ryggfinnen er blå, og går over til gul ytterst på finnen. Det samme gjelder halefinnen.

Har sett gjennom masse bilder og blir egentlig bare mer usikker. Takker for all hjelp
Det er ikke en Hongi du har da? Denne krysser seg lett med annen fisk av samme type og kan komme ut i mange varianter.

Kan være, ettersom noen av plantene er blitt spist ganske mye av etter eg fikk den. Den er garantert sjefen i akvariet, og bøller med alle. Den går sammen med 3 golden, 1 prakt og 1 pakistanbotia.

Ser den liker seg god i det hjørnet hvor jeg har sand som bunn.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap