Hva slags malle er dette?

Noen som vet?
den bytter litt farge etter omgivelsene, og har litt lysere farge enn på bildet, bildet ble tatt med mobilkamera :P
Tror det er en gibbiceps.
Ligner veldig på Gibbi ja.

Har du stort kar? Den blir stor.

-Tim
Jeg har tenkt litt på gibbi, men tar de å skifter farge?
Jeg har 63 liters akvarium.
Den som solgte den sa at den ikke ble så stor, og jeg kjenner selgeren og han har veldig mye erfaring med akvarium, får spørre hva jeg ble solgt, skrev ikke ned navnet, men jeg må kjøre ganske langt for å komme til dyrebutikken.
Gibbi kan endre fargenyanse litt ja (lys/mørk). Det er uansett en pleco eller gibbi. Blir alt for stor for 63 liter.

Ville levert den tilbake.

Edit: Sjekket litt mer. Din fisk har 14 finnestråler, så da er det nok en Pterygoplichthys pardalis . Den blir 50cm!.

-Tim
Synes Pterygoplichthys pardalis ser litt "flatere" ut, og har litt annerledes munn, synes egentlig denne lignet mer på gibbiceps.
FishyFishyFish
Synes Pterygoplichthys pardalis ser litt "flatere" ut, og har litt annerledes munn, synes egentlig denne lignet mer på gibbiceps.

Sett på flere bilder nå og sliter med å se konklusiv forskjell da det er ganske store forskjeller på ulike bilder. Men er vi enige om at det er enten Pleco eller Gibbi?

63 liter er for lite i begge tilfeller. Lever den tilbake og få deg en Ancistrus i stedet

-Tim
Synes denne også lignet litt på en L-103 også jeg, bare at de ser litt lysere ut.
Er det ikke maks 8 ryggfinnestråler på den? Crazy sin fisk har 14.

-Tim
Tror dere jeg kanskje har en klovnepleco?
???? Klovnepleco ligner da ikke i det hele.

-Tim
Synes den lignet litt på kroppsform, men ikke på tegningene.
Men den ligner veldig på L103.
er temmelig overbevisst om at dette er en helt vanlig gibbi. L103 ligner ikke i det hele tatt.

se på denne

bilde nr.7
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap