Hjelp til identifikasjon av corydoras

Kjøpte 6 stk av denne Corydorasen (se bilde). Hadde dårlig tid og så ikke så veldig godt etter hva jeg fikk da jeg bare sa jeg ville ha 6 stk corydoras sterbai. Etter å ha sett litt i basen på et annet nettsted, synes jeg denne ligner på Corydoras acrensis. Om min misstanke er riktig, hva er evnt pris ca på dissee corydoras undommene i butikk?

Eller er dette en helt annen corydoras? Evnt pris på ungdom

Glad for svar
Plussmedlem
Min stemme går også til C. trilineatus.

Pris...Tja...40,-.
Eg syns og det der ligner veldig på en trilineatus
loffa
Kjøpte 6 stk av denne Corydorasen (se bilde). Hadde dårlig tid og så ikke så veldig godt etter hva jeg fikk da jeg bare sa jeg ville ha 6 stk corydoras sterbai. Etter å ha sett litt i basen på et annet nettsted, synes jeg denne ligner på Corydoras acrensis. Om min misstanke er riktig, hva er evnt pris ca på dissee corydoras undommene i butikk? Eller er dette en helt annen corydoras? Evnt pris på ungdom Glad for svar

Jeg gjetter på trilineatus jeg å, og tror dermed at du har betalt alt for mye hvis de solgte den som sterbai .
nesten garantert en c trilineatus. selv betalte jeg ca 70-80 kr stykk for mine vf. men det var på tropehagen, de er jo ikke akkurat billige.
Sanne
nesten garantert en c trilineatus. selv betalte jeg ca 70-80 kr stykk for mine vf. men det var på tropehagen, de er jo ikke akkurat billige.

Takk for svar alle sammen. Trodde heller ikke dette var Sterbai. Ble litt skuffet nå. Men jeg snur det til glede og tenker at Sterbail skal og vil jeg ha, og da er det jo en gruppe til i hus. Fiskene betalte jeg 400 kroner for etter litt pruting og det blir da ca 67 kroner stykke. Ser Loomis nevner ca 40 kroner stk så jeg har vel da betalt litt i overkant. Men jeg sulter ikke denne uka av den grunn ;- =)

Ser på hver gruppe jeg får i hus som skatter, og flere skal inn

Takk for svar alle sammen
67 kr stk er ikke veldig gærnt det heller. tror de ligger på 69/stk her i området.
Pål Laumann
67 kr stk er ikke veldig gærnt det heller. tror de ligger på 69/stk her i området.

Takk Pål, det var godt å høre ;- )
Tilfeldig bekjentskap
© Kalle
Reklame for plussmedlemskap