Hva slags malle er dette?

Kjøpte to av disse for 6 mnd.siden.De var da ca.4 cm.De er nå ca.10cm,og har ynglet to ganger allerede.Noen som vet hvilken type dette er?Beklager kvaliteten på bildene.
Har desverre ikke peiling men jeg må bare si stilig fisk!
Alle bildene er nesten like.... Har du et tatt fra siden også?
loffa
Alle bildene er nesten like.... Har du et tatt fra siden også?

Skal få gjort det i løpet av morgendagen.
Problemet er at de sover inne i huler mesteparten av dagen,og kun er ute litt om natten.
Kor kjøpte du disse?
Og du sier de har ynglet? Har du klart å fore opp noen av disse ynglene? :P

Med tanke på hvilken art dette er må eg nok dessverre si at eg er like blank som resten...
Men skulle eg tippet, ville eg sagt: Crossoloricaria cephalaspis, Rineloricaria hasemani eller noe i den retning...
Sondre
Kor kjøpte du disse? Og du sier de har ynglet? Har du klart å fore opp noen av disse ynglene? :P Med tanke på hvilken art dette er må eg nok dessverre si at eg er like blank som resten... :(

Kjøpte de på Dyrego på Sandvika storsenter.
Jeg klarte å redde å flytte 6 stk,inn i yngelkar.De har nå har blitt ca.2 cm.
I tillegg fant jeg i går tre små på 3-4 mm.Fikk reddet dem også.
Jeg ville godt for Rineloricaria parva.

.

Har selv hatt et par av disse, flotte og fine fisk.
Sondre
Men skulle eg tippet, ville eg sagt: [URLBLOCK1], [URLBLOCK2] eller noe i den retning...

Enig.
Se denne
kjempestilig fisk forresten. hva har du disse sammen med?
Pål Laumann
kjempestilig fisk forresten. hva har du disse sammen med?

6 viltfanga Pterophyllum Scalare fra Brazil(2 lekspar),2 Microgeofagus Ramirezi(sommerfuglciklide)(lekspar),2 Apistograma Pandoru(lekspar)og en 16-18 stk.Rødnesetetra i et 250 liters sør amerikansk biotop akvarie.Har hatt yngel på alle de andre også parene ,men det har ikke gått så bra enda.

Imponerende

Da har jeg med andre ord en ny fisk på ønskelista
Stiiiilig type. Om du skal selge yngel sett meg på liste

Mvh Per
blondviking
Stiiiilig type. Om du skal selge yngel sett meg på liste :-) Mvh Per

Send meg en privat e-mail så fikser vi det.

Jeg har noen for salg om ikke så lenge.

Jeg har også to viltfanga Pterophyllum Scalare som må selges.De to andre leksparene er litt hissig på dem.Kan sende noen bilder like etter helgen.De er flotte.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap