Hvilken fisk er dette?

åssen fisk er detta?
Inaktiv bruker
en ciklide type ville jeg tippe.
Kurvciklide
Ser ut som en kurvciklide eller acara,noe i den duren. Fisken på ditt bilde er litt blek i forhold til bildene i basen,men eg trur det er samma fisken
Plussmedlem
Blå acara, kanskje.

Men den ser ikke frisk ut.
Er det noe galt med øyet?
Loomis
[URLBLOCK1], kanskje. Men den ser ikke frisk ut. Er det noe galt med øyet?

nja, den var sånn da jeg kjøpte den, og den har ikke blitt noe verre så tror kke det er noen sjukdom eller noe.

jeg trudde det var en geofagus, men fant ikke noe bilde som ligna noespesielt på den -.-
KAn ligne på en acara, men var veldi svake farger. Ser eventuelt ikkje helt frisk ut.
Blå acara
Tror nok ogso at detta er en blå acara. Kjøpte selv 2 sånne for ca 1 år sia og de så like ut. Fikk de så i karet mitt heime. Der hadde eg halvmørk,fin grus,en god del røtter og planter og flyteplanter. Fiskene farga ordentlig ut de etter et par dager og ble virkelig flotte. Eg har hatt de siden og syns de er utrolig fine fisker. Min erfaring er at de ikke liker for mye lys,iallefall en litt mørk plass de kan gjemme seg bort i. Forer mest med frosset artemia og tørka mygglarver. Lykke til!!
har hat de i 2 uker nå, og den svømmer altid helt ytterst i karret der det ikke er noen planter eller røtter. harogså at blå acara før, men syntes ikke den ligner så mye....
Hmm
disse fiskene må gå i par er min erfaring Det er heller ikke bare å plukke ut 2 stk og forvente at de ska danne par. Du bør observere de lenge i butikkaret og så ta de som er par,men detta bør de vite der. Sier ikke at de ikke kan etablere par med andre,men det kan ta lang tid. Denne fisken er også ,selv om den er hardfør, var for vinglete vannverdier. Hunnen min ble helt hvit engang eg hadde svingninger der)
det er alerede et par, kjøpete dem som lekspar på aquaarks forje fiske auksjon
Det ER en blå acara, som tydeligvis ikke har det helt bra... Ser ut som den har fått skikkelig juling....
Aequidens Pulcher.
Nei
Loomis
[URLBLOCK1], kanskje. Men den ser ikke frisk ut. Er det noe galt med øyet?

er ikke blå akara

den var så lang og tun og ikke høy og son
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap