Siamesiske algeetere?

Min mann kjøpte for en par mnd.siden 4 SAE, (trodde vi).
To av dem er sort/hvit med den karakteristiske sorte stripa som ender i en spiss i halefinnen. De to ligner også på SAE, som er avbildet på akvaforums info-side med bilder.
Men de to andre ligner ikke i det hele tatt på noen av bildene på sidene her( har også sjekket bilder av flying fox, og en sort til, som kunne forveksles med SAE, men de lignet ikke de heller.
Hva kan vi ha fått? De er sorte/hvite, har en sort stripe, som ikke ender i spiss i halefinnen,men stopper like før halefinnen. De er også mer "flate" i formen(sett ovenfra), i forhold til de to andre vi har.
De er også svært rolige, ligger mye i ro på planteblader, kanskje fordi de vanntrives?
Vi vet jo ikke hva vi skal gjøre, da vi ikke vet hva slags fisker/maller vi har
noen som har tips? De har mer som et slags mønster på halefinnene, et par store flekker og noen mindre. Har prøvd å kikket på bilder av ancistrus også, men finner ikke noe der heller, sukk.
Har dessverre ikke bilde nå.
Du har ikke fått en Otto?

-Tim
Tim
Du har ikke fått en Otto? -Tim

Har ikke peiling:0
Har du noe bilder av disse "Otto" da?
Skulle ønske jeg visste hva slags fiskeslag jeg skal søke på.
De er som sagt svært "flate" i fasongen, i forhold til de andre algeeterne vi har. Vi har også flere kinesiske algeetere, både gule og gråe, men de ligner ikke på de heller.
Kan det være en slags type ancistrus?
yepp, det er to Ottoer vi har, takk.
Søkte på otto, så da ble saken løst.
Tilfeldig bekjentskap
© Finn Eigil Sødal
Reklame for plussmedlemskap