Slørhale?

har hat slørhaler i ett halvt år nå og det begynner å bli litt kjedelig. jeg finner ingen dekorasjoner og ting som slørhalene kommer inni. Hva kan jeg gjøre for at det skal bli spennende og gøy!?
Så på siden din at akvariet ditt var på 50 liter, og der har du nok problemet ditt. Hvis jeg har forstått det riktig så trenger gullfisk minst 100 liter for å trives. Så hvis du hadde skaffet dem litt bedre plass hadde nok det gjort dem mere aktive.

Kan nok ikke hjelpe deg med det med dekorasjoner, ettersom jeg bare har små fisker og planter i akvariet mitt. Men har du prøvd å ha noen røtter for eksempel i akvariet? Kanskje det kan gjøre at du synes det blir mer spennende?
hhmmm det viste jeg ikke jeg har faktisk vurdert lenge å bytte dem ut med en annen type noen forslag?
hadde helst lyst på noen som fikk yngel en gang og var litt aktive
Plussmedlem
Meg Meg
hhmmm det viste jeg ikke jeg har faktisk vurdert lenge å bytte dem ut med en annen type noen forslag? hadde helst lyst på noen som fikk yngel en gang og var litt aktive

Sørg for godt med planter og gjemmesteder/huler o.l. og prøv denne eller andre killi-typer. De er ofte små, lettholdte fisker som når de er i akvarier de føler seg trygge, morsomme og aktive fisker. De yngler også veldig lett.
Slørhaler blir nesten 40 cm store så å ha 4 stykker i 50 liter blir fort trangt, ja.
killier hørtes ut som noe for meg men det ser ikke ut som om de yngler lett isåfall er det noen som vet om noen andre killier
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap