Hvordan malle har jeg?

Lurer på hvordan Malle dette er:

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
ser ut som en otto variant. er ikke sikker på hvilken...
Plussmedlem
Jeg tenker i baner mot Hypoptopoma.
H. inexspectatum, kanskje?
Loomis
Jeg tenker i baner mot Hypoptopoma. [URLBLOCK1], kanskje?

Jeg og tror du er inne på noe som kan være riktig.
Ihvertfall helt ulike de otocinclus affenis som vi har inne, de er VF fra colombia-så den fisken mener jeg bestemt at det ikke er.
Takk for svar!
Begge er døde nå
Jeg kjøpte dem på tirsdag, den ene døde på torsdag og den andre døde idag (lørdag), sikkert noe de ikke tålte i mitt akvarie?

Vil tro at dem sultet i hjel. Noe som er litt spesielt med ottoer er at dem trenger tid til å få i gang fordøyelsen igjen etter lang frakt uten mat. Så når dem får mat så går den ufordøyd igjennom, og det tar tid å få igang igjen fordøyelsesprosessen. Et triks er å fore dem med masse gønnsaker slik at det er en konstant høy strøm med arbeid til mage og tarmsystemet, slik at magesaftene kommer fortere tilbake for å gjøre jobben sin. Hadde prolemer med at ottoene døde kort tid etter at jeg hadde kjøpt dem. Etter at jeg begynte å gi dem mye grøntfor til å begynne med overlever nærmere 90% den første perioden, mot ca 10% før.

Veldig synd dem døde for deg. Vil tro du har bedre lykke neste gang.

Hakke
Vil tro at dem sultet i hjel. Noe som er litt spesielt med ottoer er at dem trenger tid til å få i gang fordøyelsen igjen etter lang frakt uten mat. Så når dem får mat så går den ufordøyd igjennom, og det tar tid å få igang igjen fordøyelsesprosessen. Et triks er å fore dem med masse gønnsaker slik at det er en konstant høy strøm med arbeid til mage og tarmsystemet, slik at magesaftene kommer fortere tilbake for å gjøre jobben sin. Hadde prolemer med at ottoene døde kort tid etter at jeg hadde kjøpt dem. Etter at jeg begynte å gi dem mye grøntfor til å begynne med overlever nærmere 90% den første perioden, mot ca 10% før. Veldig synd dem døde for deg. Vil tro du har bedre lykke neste gang.

Takk for råd
Jeg la oppi noen agurkbiter, men de var ikke nær dem i det heletatt.
Nå har jeg to Ancistrus og virker som de trives veldig bra, får prøve meg på Otto igjen når jeg blir litt mer erfaren innen akvarier.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap