- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- For mange eller ?
For mange eller ?
Postet 20.12.09 kl 11:07
Postet 20.12.09 kl 11:48
Postet 20.12.09 kl 12:10
I dyrebutikken? De sier mye rart for å få solgt fisk eller rett og slett fordi de ikke vet bedre. Dette kan flere akvarister bekrefte på dette forumet. Du er ikke den første, og heller ikke den siste som har blitt "lurt" ved kjøp av fisk av f.eks gullfisk og fått høre at det går fint i en 60-liter. Søk på gullfisk i forumet så ser du hvor store de blir. De trenger mye plass, og i tillegg forureser de mye så man må ha god filtering i karet.
Postet 20.12.09 kl 12:42
Endret: 20.12.09 kl 12:42
Joanna & PålI dyrebutikken? De sier mye rart for å få solgt fisk eller rett og slett fordi de ikke vet bedre. Dette kan flere akvarister bekrefte på dette forumet. Du er ikke den første, og heller ikke den siste som har blitt "lurt" ved kjøp av fisk av f.eks gullfisk og fått høre at det går fint i en 60-liter. Søk på gullfisk i forumet så ser du hvor store de blir. De trenger mye plass, og i tillegg forureser de mye så man må ha god filtering i karet.
de lurte meg da jeg skulle kjøpe SEA men de solgkte meg kinesisk algespiser
Postet 20.12.09 kl 19:46
Der ser du, det er rett og slett latterlig at det går ann spør du meg. Det er synd at de kan så lite at de ikke kan se forskjellen på to så forskjellige fisker. Anbefaler deg å sjekke opp angående fisk i basen mht til størrelse på kar og vannverdier før du kjøper fisk. På den måten kan du føle deg trygg på at du får med deg fisken du var ute etter, og ikke en som "ligner".
Postet 20.12.09 kl 19:50
Endret: 20.12.09 kl 19:50