Hjelp, hva slags tetra er dette?

var og kjøpte disse skjønningene, men de på butikken visste ikke hva slag det var=/ tenkte kansje det var noen her som kunne hjelpe meg med hva det var for slag? å hvilken erfaringer folkkansje har med disse? beklager litt dårlig bildekvalitete de ville ikke stå rolig=) mvh marte
suger på tetra men søk rødmunnstetra
eller bare tetra og se imellom alle
Tetra???
hei regner med at du i buttiken har fått høre at dem ikke er helt sikkre på hva slags fisk det er men at det er en type tetra, det er et klasisk eksempel på hvor mye ufaglige og dårlig opplært folk som jobber i dyre buttiker rundt i norges land. for det er ingen tetra men som skrevet over en cherry barbe. lykke til med en nydelig liten barbe, mvh thomas.
Plussmedlem
Det må ha vært ekstrahjelpen/lørdagshjelpen i butikken som du snakket med.
Ettersom de ikke kunne navnet på en av de vanligste barbene som selges...
Takk for hjelp=)
tusen takk for all hjelp=), ja jeg snakket nokk med ekstra hjelp i butikken, kan ikke forlange at alle skal kunne alt om fisken i butikken, alle har jo sitt "fag" felt, men det hadde ikke gjort noe om at de hadde satt seg inn i hva slags fisk di hadde i butikken, m.f.eks at de hadde satt på et bilde av fisken på akvariet med navnet, så hadde det hjulpet di som var ekstrahjelp å ikke minst de som skal handle men jeg er glad det finnes sånne gode forum som dette, som er flinke til å svare=) å det er nok som dere sier en cherrybarbe=) har et spm til? er di levendefødende fisker?
Nei, cherrybarber legger egg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap