- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Kass fisk er dette?
Kass fisk er dette?
Postet 16.02.10 kl 15:41
En type regnbuefisk vil jeg tro. Første som slår meg er Boesemans regnbuefisk , men ligner ikke helt på bildene på fiskeprofilen. Muligens fordi fisken din er et ungt eksemplar, men regnbuefisker er ikke min sterke side
Postet 16.02.10 kl 15:52
Postet 16.02.10 kl 16:19
Postet 18.02.10 kl 17:56
Ja tøffe er de!!
Merker att han treng eit par venner til! Har han sammen med to gullfisker, ein kampfisk og ein sugefisk, å han plager den ene gullfisken litt..
Så skal få tak i eit par til på mandag!!!
Synest att det var litt dårligt på dyrebutikken å ikje sei at det var stimfisk! kjøpte jo den sammen med de andre fiskene..
Merker att han treng eit par venner til! Har han sammen med to gullfisker, ein kampfisk og ein sugefisk, å han plager den ene gullfisken litt..
Så skal få tak i eit par til på mandag!!!
Synest att det var litt dårligt på dyrebutikken å ikje sei at det var stimfisk! kjøpte jo den sammen med de andre fiskene..
Postet 19.02.10 kl 13:44
dette er ein boesemans regnbuefisk hanne. Om morgningen så er den sterkare i fargane, men den vil nok ikkje skifte farge.
Det at den plager andre fiskar vil ikkje nødvendigvis endre seg ved at dei blir fleire, dei er VELDIG aktive og det kan vera irriterande for roligare artar.
Veit eg er sein med alt dette. Men eg vil og berre nevne at regnbuefisk som alle andre fiskar er stimfisk innan sin eigen rase, sånn at det ikkje blir 10 forskjellige typar regnbuefisk.
Det at den plager andre fiskar vil ikkje nødvendigvis endre seg ved at dei blir fleire, dei er VELDIG aktive og det kan vera irriterande for roligare artar.
Veit eg er sein med alt dette. Men eg vil og berre nevne at regnbuefisk som alle andre fiskar er stimfisk innan sin eigen rase, sånn at det ikkje blir 10 forskjellige typar regnbuefisk.
Postet 22.05.10 kl 20:48
Postet 22.05.10 kl 20:55
Postet 22.05.10 kl 21:04
Postet 22.05.10 kl 21:07
Postet 22.05.10 kl 21:51
Postet 22.05.10 kl 22:01