Hvilke ancistrus er dette?

Vet noen av dere hvilke ancistrus jeg har? Den brune er 14 cm og Albinoen er 7 cm. Lurer også på hvilke kjønn de er.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
den øverste ser ut som en "vanlig" albino ancistrus, det er en han grunnet at den har børster på "snuten". den andre er ikke en ancistrus, men noe mer enn det vet jeg ikke.
Er ikke sikker ,men den siste ligner på en Hypostomus sp. L060.
Må bare dra opp denne.

Takk for svar, nå har albinoen fått seg to damer. Men den store brune er jeg veldig usikker på. Den er ganske stor, og jeg synes den er for stor for mitt lille kar. Så jeg vil gjerne selge den/gi den bort, men det er litt vanskelig når jeg ikke aner hva det er.

Jeg har gått gjennom listen med L-nummer mange ganger, men jeg finner ikke noe som ligner. L060 er litt for prikkete? Kanskje det er en mulighet for at det ikke er bilde av arten på listen?

Hva skal jeg gjøre?

Håper på svar.
Haha, så fine
Synes de ut ifra fargen (de øverste) lignet litt på L144 :p
Får du noe yngel på den albinoe da?
Hehe, takk.

Jo, den lignet jo den. Bortsett fra at han ikke har så mye børster, heller ikke de bak "munnviken".

Ikke noe yngel enda nei, kun noen få dager siden jentene flyttet inn i akvariumet.
Sparesset
Haha, så fine :) Synes de ut ifra fargen (de øverste) lignet litt på L144 :p Får du noe yngel på den albinoe da?

det er ikke noe L144 men en ancistrus sp albino. L144 har ikke alle de hvite prikkene å ikke røde øyer.
Sa jeg ut ifra fargen synes den lignet litt
Men det er ingen som vet hvilken den brune er? Skulle så gjerne visst det!
Når jeg kjøpte den sa de det var en L200-og ett eller annet tror jeg. Skrev det opp, men det forsvant da min gamle mobil druknet.
Legger ut litt flere bilder av den brune om det blir lettere og se. Hvis det er noen som har peiling da.

[External Image]

[External Image]

Beklager dårlige bilde, den er utrolig vanskelig og finne/ta bilder av.
Den ligner ikke nevneverdig mye på en L200.
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, men jeg er enig. Det er nok ikke en L200.
Jeg sier at fisken din likner ikke noe særlig på en L200 :p
Ja, det skjønte jeg. Men den ligner jo ikke på mange andre også. Problemet er jo at jeg ikke finner en den ligner på.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap