Algeeter?

Har to fisk her som jeg ikke vet hva er? Tror en av dem er den typen som spiser tre? En av dem lager også en rar knurrelyd hvis du plukker den opp.
Hvis du søker på "flekket Knurremalle" tror jeg du kan finne noe
EDIT: Den andre synes jeg så ut som en Royal Pleco... Du får se om de ligner
Ser ut til å være en knurremalle. tror ikke den andre er en Royal Pleco, den mangler barter og har heller ikke så mange finner.
Vet ikke helt hvor jeg fikk den ideen fra? Må ha sett dobbelt elns :p
Den ene er helt klart stripet sjokolademalle.
Den andre ser jeg ikke tydelig nok til å identifisere, det var ganske uklare bilder dessverre Men det er mulig det er en i en ganske nær slekt...?

ETTER-REDIGERT;
ser jeg linker til samme fisken som Sparesset i innlegget rett over mitt
Skjønner ikke helt hvorfor det står fredelig om denne fisken (sjokolademallen) da den gjerne spiser mindre fisker. Den spiste ihvertfall kardinaltetraene mine som snacks. Den er vel grei mot fisker som er såpass størrelse på at den ikke greier å spise de da.
Den regnes kanskje som "fredelig" siden den ikke slåss med andre fisker... den bare gaper opp og sluker dem hele. Ingen slåsskamp, alt gikk fredelig for seg :p

Det burde helt klart stå litt mer om denne "fiskespisende" atferden den har på nattestid i profilen på den
Hehehe!! Ja, helt enig. Tenkte på om jeg skulle prøve å forandre det i fiskebasen her, kan evt bare skrive det samme som står i profilen til Prikket knurremalle: Fredelig fisk, men kan spise yngel og mindre fisk på sine nattlige vandringer.
Nå la jeg inn den setningen i profilen dens, så får moderator godkjenne det.
Da var de to siste fiskene registrert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap