Hvilken fisk?

Det var en ekstra fisk i posen når jeg kom hjem fra butikken her om dagen. Den er nå ca 3,5cm lang, og ligner på en flying fox, men er spissere i ansiktet og har en rød prikk på hver finne, en på begge sider av kroppen og nesen, den er også lysere i feltet på ryggen. Den spiser alger av plantene og vanlig flakfor, svømmer like godt baklengs som framover, og kan stå helt stille i vannet. Noen forslag???
Hvet at bilde ville hjulpet, men har ikke mulighet til å legge med det nå.
litt, men den har ett gråere felt på ryggen og en jevnere strek over kroppen. veldig spiss i ansiktet er den også.
Plussmedlem
Er kroppsformen slik?
den ligner i kroppsfasong, men har ikke barter og har prikker ikke linjer.
ja!! det er en sånn nanno.....fisk Da skal jeg lese litt om den nå, og ta stilling til om den må gå i retur i morge eller ikke Tusen takk for hjelpen
Selges som viltfanget smykketetra, kanskje Loomis vet hvilken? For det vet ikke jeg, det er derfor jeg har begynt å ta bilder
Plussmedlem
Nannostomus trifasciatus som ohr så fint fant ut
Stor smykketetra.
ok Jeg skulle bare ha noen flere neontetra og rødmunntetra jeg, da denne lille karen også kom ut av posen Siden dette også er en stim fisk, og den ikke stimer sammen med de andre, så får den vel gå i retur i morgen da. Synd, artig liten kar egentlig.
Bedre valg enn de andre om du skal ha håp om noe yngel av noe slag.

Takk Loomis den var det ja, flotte nattdrakter på disse prøv å lys på den med lommelykt i mørket Lykke.

Hilsen Ola
Tilfeldig bekjentskap
© O.j.Brett
Reklame for plussmedlemskap