Hvilke fisk er dette?

Fikk en del malawi fisk av en fyr, alle er ganske unge. Lurte på om noen vet hvilke fisk dette er?
Har og 2 maller som jeg er litt nysgjerrig på hva er?
Cyrtocara moorii/delfinciklide
mallene er albino ancistrus
Takk for raskt svar Mene googlet "Cyrtocara moorii" å det lignet egentligt ikke :/ Disse har såvidt noe gult langs ryggfinnen, å 3-4 små prikker med noe blankt der med gjellene.
Litt bedre bilde kanskje, se bort ifra demasoni`en
Er ikke alltid så lett å si men Malawi. Men synes det ser ut som en ungfisk av samme type som hannen lenger bak i bilde. Vil tro hunnene er brune med litt mørkere vertikale striper, omtrent som den til v. i bildet.

Såsant han ikke har blandet feile arter, så de har blitt hybrider, tror jeg du finner det ut om du får greie på hvilken art den hannen er.
Alle de i karet er ifra ett kull ser du, utenom demasoniene.
Noen er jo litt brune og ja.
Men hybrid? Dvs, 2 ulike arter parer seg? :/
ser ut som demasoni med svake striper... de kan få det hvis de ikke trives eller kommer fra ett dårlig kull
Hvis de nettopp har flyttet så er de vel litt bleike fortsatt kanskje?
nei nei, de har gått oppi dette karet i 2-3 uker nå. Mene eg håper å tror det er "hongi" babyer

Har googlet å sett på bilder ifra hongi, å det den de ligner mest på men...
Di er ikke demasoni, det Vet vi.
Men vi står mellom blandings-greier, hongi, eller en type zebra ciklide, foreløpig, men vi må vel egentlig bare vente å se når di blir eldre.
Men håper jo på å få di vekk nå egentlig.

GIR DI VEKK !!! )
[QUOTE=eMu]Di er ikke demasoni, det Vet vi.
Men vi står mellom blandings-greier, hongi, eller en type zebra ciklide, foreløpig, men vi må vel egentlig bare vente å se når di blir eldre.
Men håper jo på å få di vekk nå egentlig.

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap