Gullfisk med andre fisk, noen med erfaring?

Noen her som har eller har hatt gullfisk med andre fisketyper uten at gullfiskene har yppet seg mot de? er klart at små fisk ikke må gå sammen med gullfisk, men hva med større fisker? tenker på andre typer fisk en koi..
Kinesisk værål er en fisk som passer perfekt med gullfisk. Vennlig morroklump, som skal ha samme vannverdier og temp som gullfisk
Værål er favorittfisken min, og angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte denne fisken. Per dags dato har jeg 9stk.
Jeg hadde 8 Metallpansermaller sammen med mine to gullfisker.
Temperaturen lå på 25-26 grader. Det fungerte kjempe fint.
Og så var det veldig greit å ha noen som hjalp til med å holde
bunnen noen lunne ryddig.
Sikkert unødvendig å si men gullfisker kan grise en del
CK
Jeg hadde 8 Metallpansermaller sammen med mine to gullfisker. Temperaturen lå på 25-26 grader. Det fungerte kjempe fint. Og så var det veldig greit å ha noen som hjalp til med å holde bunnen noen lunne ryddig. Sikkert unødvendig å si men gullfisker kan grise en del ;)

har ansitrus med de, han sjefer over gullfiskene. så at noen hadde oppført regnbuesiclide med gullfisk, er dette mulig? det er jo større fisker som ikke lar seg sjefe med så lett?
Glemte å spørre om størrelsen på akvariet. Ser det er 60 liter, og dette er altfor lite til gullfisk. Så vil ikke anbefale å ha andre fisk i akvariet. Det jeg vil anbefale er å skaffe et større akvarium så gullfisken får nok plass.
Kine Kristine
Glemte å spørre om størrelsen på akvariet. Ser det er 60 liter, og dette er altfor lite til gullfisk. Så vil ikke anbefale å ha andre fisk i akvariet. Det jeg vil anbefale er å skaffe et større akvarium så gullfisken får nok plass.

visste desverre ikke dette da jeg kjøpte fiskene, ble forsikret om at jeg kunne ha 7 stk oppi der jeg! skal hente det nyinkjøpte 418 literen til fredag eller lørdag
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap