Hvilken malle er dette?

Hallo, noen som vet navet på denne mallen? Ca 12-13cm lang..

Leopardmalle? :P
Gibbiceps stemmer jeg for
Ser slik ut ja Den er i et 60L kar nå og ser at den trenger langt mer plass, så får hive meg rundt å bestille et større kar, har en øreål på ca 15cm og 3 3-4cm ciklide fisker i samme karet også. Tenker å kjøpe et Juwel Rio 400.
ja da må du trå til med et svært kar i hvertfall! gibbin blir svææær:P
Ser slik ut ja Vokser den fort? Tror den er ca 1år gammel nå, fikk den med en kompis for ca 2 uker siden.
spørs hvor mye den spiser. den vokser ikke uhorvelig fort. men fort nok på en måte:P
Blir skjeldent max lengden som det står i databasen. Da snakker vi i såfall 15 år eller no i den duren. Men at den blir stor, er det ingen tvil om. Kjenner en som har en gibbi på ca 8-10 år. Den er en plass rundt 35-40 cm sier han.

Noen gibbier kan være temmelig aggresive også med årene.
gibbien min er vel rundt 2 og er ganske hissig når det kommer andre fisk rundt rota eller maten til den. sikkert en hanne siden den er så påpasselig allerede men er et utrolig syn og se min gibbi på 30cm svømme rundt i 660. den svømmer ikke, den svæver
Synes det er jævlig bra at du allerede tenker på større plass til han!
Juwel Rio 400 er bestilt og kan hentes allerede mandag sa de
Jeg vil ikke ha et akvarium der fisken mistrives pga. at jeg ikke har plass til dem..

Men kan fort ta noen uker til Rio akvariet er klar for fisk da, så de får holde ut så lenge Men ser at det allerede er for trangt til de..
knall bra høres ut som meg det der jeg selger ikke fisken min. jeg kjøper større kar
Der døde enda en av ciklide fiskene, tror den ble "banket" opp an den andre som driver å herjer med de, tydelig at kar er for lite..
hvilke ciklider har du? og str på karet?
lenge leve seniliteten ser nå at det er en 60l *igjen*
60L ja
Er ikke sikker på hva de heter, men ser slik ut. Er ca 4-5cm fra snute til finnetupp.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsenr
Reklame for plussmedlemskap