Hvilen cory?

Hei. Er det noen cory-eksperter som kan hjelpe meg med å identifisere denne type Cory?
Nå har jeg sett over bildene i basen her og den ligner mest på denne synes jeg:
Er vel egentlig den som ligner mest ja, men de ar jo så like mange av dem. Har prøvd å sendt mail til butikken, men har ikke fått noe svar ennå.
Ja får kanskje vente på noen av ekspertene som driver med disse. Butikken ja, får håpe de vet hva de selger da.. :P Har ikke alltid vært tilfelle rundt om vet jeg.
Hehe. Sant det. Kjøpte de på Dahls Dyrerike i Moss, og der har de peiling. Kanskje jeg heller skulle tatt en tlf, litt enklere å få tak i dem via tlf vil jeg tro. Men tviler på at de husker 1 år tilbake i tid.
At du mailer bilde til butikken. De svarer relativt fort på mail.
Har prøvd, men får ikke noe svar fra dem. Derfor jeg spør her
Jeg vil heller tro det er C. agassizii eller C. leucomelas. Disse er noe vanligere i handelen enn C. delphax. Hannene til delphaxen har en lang bakoverkrommet ryggfinne.
Ut ifra bilder av C. agassizii'n og C. leucomelas'n, så har Agazissii en jevn flekkete stripe fra hode og bakover til halen, og leucomelas har et mørkere parti rundt øynene. Det har ikke mine. Hele hode er mørkt og ujevne flekker. Nå har jeg bare 3 av dem, kan være at jeg bare har jenter? Jeg mener selv de ligner delphax, men som sagt, ganske usikker :S Skulle så gjerne hatt fler av disse vakre vesnene.
Jeg er selv noe usikker, men det er stor variasjon på farge og mønster selv på samme art.Noe er avhengig av bunnlag og annet er genetisk.

[URL=http://www.corydorasworld.com/corydoras/d/corydoras_delphax#]C.delphax[/URL]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap