Er dette en ancistrus oppdrettsvariant eller noe annet!?

Jeg kjøpte denne fisken på auksjon for en stundt tilbake. Den er ca 10-11 cm lang og skal vist være 2-3 år gammel. Synes ikke den ser lik ut som mine Ancistrus Oppdrettsvariant, så lurte på om det var noen som lan bekrefte om det er en vanlig ancistrus oppdrettsvariant eller noe annet.

Mvh. Kim-M. Haugen.
ditte kan jeg garantere deg at det ikke er vanlig ancistrus sp. oppdrettsvariant. har du flere bilder? er litt vansklig og bedømme hva slags malle det er. helst noen der den ligger ute i lyset.
Nei har ikke noen flere bilder av den, har tett det jeg har fått tatt, ligger stort sett å gjemmer seg. Den ble solgt på Auksjon som vandlig Ancistrus oppdrettsvatiant, men jeg så fort det var noe ennerledes med den.
ja, ditte er ikke anc. men du kan søke på pleco, og se om du finner noen som ligner.
Kan det kanskje være en Hypostomus plecostomoides? synes den så litt lik ut.
SKal sette meg en stund ved akvariet i kveld og se om jeg får tatt noen bedre bilder av den så kan jeg se om det er noen som kan indentifisere den for meg
ja gjør det, prøv og mat den litt, vil ofte komme fram da
Bare ligger å gjemmer seg inne i mellom planter og røtter. Vil ikke ut.
Detta ver det ikke lett å finne ut av. Er nok nødt til å få tatt noen bedre bilder å bruke for å finne ut av hva det er.
Gi den en skive agurk tredd på en teskje, den likern sikkert Ancistrusen min kommer alltid frem da.
Har prøvd dette, men den vil bare ikke frem.
Tilfeldig bekjentskap
© McEve
Reklame for plussmedlemskap