Hvem malle?

Jeg har lenge gått å sett på ei malle i butikken. Har blitt sakt, og sto på skiltet at det var en L-002 malle. MEN jeg har 4 stk 002 maller fra før og denne kan umulig være det. Konfronterte butikken med det, men de er steile på at de har rett.
Derfor spør jeg her, hvilken type malle er dette? Har sittet å sett litt og kommet til disse fiskene som ligner: L-015, L-038, L-049 og L-211/295.
L104 eller L162? ser ut som på bilde nr 2 at den har litt "pigger" på halen
Den har pels på halen. Ganske mye og lang pels også.
Peckoltia sp. l-038
Tipper det er en Pecklotia sp. L-038

"pelsen" på halen indikerer at det dreier seg om en hanne.

E
Erlend D Bertelsen
Tipper det er en [I]Pecklotia [/I]sp. L-038 "pelsen" på halen indikerer at det dreier seg om en hanne. E

Erlend!
Vil benytte anledningen med dette innlegget å takke deg for all hjelp du bidrar med, spesielt til "mallefolket". At du er en stoor resurs for forumets medlemmer finnes det ingen tvil om. Maller er ikke mitt store felt, så så langt holder jeg meg til et kar med ancistrus. Tusen takk for at du deler din kunnskap med oss andre.

Vil ellers ønske deg og alle medlemmer et riktig godt nytt år
Legger ved noen bilder av den ene ancistrus hannen min, Bartesam, som jeg er veldig stolt av
Maken til barter skal en vel lete lenge etter???
Loffa
LOFFA
[QUOTE=Erlend D Bertelsen]Tipper det er en [I]Pecklotia [/I]sp. L-038 "pelsen" på halen indikerer at det dreier seg om en hanne. E

Erlend!
Vil benytte anledningen med dette innlegget å takke deg for all hjelp du bidrar med, spesielt til "mallefolket". At du er en stoor resurs for forumets medlemmer finnes det ingen tvil om. Maller er ikke mitt store felt, så så langt holder jeg meg til et kar med ancistrus. Tusen takk for at du deler din kunnskap med oss andre.

Vil ellers ønske deg og alle medlemmer et riktig godt nytt år
Legger ved noen bilder av den ene ancistrus hannen min, Bartesam, som jeg er veldig stolt av
Maken til barter skal en vel lete lenge etter???
Loffa

Tusen takk for det Loffa. Ufortjent mye ros til meg. Dette forumet består av mange kunnskapsrike og hjelpsomme mennesker som alle fortjener en takk.

Bartsesam er en fisk å være stolt over ja.

Godt nytt år alle sammen.

E
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap