Gibbiceps? eller... ?

Selger sa han skulle selge gibbiceps.. meeeen, jeg vil være på den sikre siden.. Er det her gibby? eller hva tror dere?

Litt dårlige bilder, men håper der ser

Ja, for det var det selgeren sa.. MEN jeg syns nå dem kan ligne litt på Hypostomus eller på pleco ?

meen, det var gibby jeg skulle ha! så får håpe det er en gibbiceps

og den ene av dem vokser gaanske fort
Hvorfor lager du en ny tråd når du allerede har en ang identifikasjon av fisk.
Det holder med en tråd om akkurat det samme!!!!
Fordi trådene ligger ikke på samme sted!! OG så er det ikke alle som er på forum om maller eller identifikasjon om fisk heller!!!! Kan være noen som bare er på en av dem vettu!
Begge trådene kommer opp under siste innlegg i forumet...å tar ikke mye feil vist 99% av di som bruker forumet er innom dær..å da vises begge samtidlig.

Hva med å legge tråden under rett kategori?
Skal alle tenke slik at det er ikke sikkert at den vises under den og den kategorien.
ja da blir det overfylt med mange unødvenige tråder.

Legg ut spm ditt i rett trådkategori.

Å du hadde allerede fått svar på spm ditt i den andre tråden. så det va helt unødvendig å starte denne.!

Ja, men nå har det se slik at je er ganske ny på det her! Så da får je bare beklage det da.. men, nei je vil ha flere svar for å finne ut hva slags fisk dette er.. men det er ingen som vet skjønner jeg, så da får det bare forbli ett mysterium da!
Stor ca er denne? Jeg har gibbiceps selv, og er temmelig sikker på at denne også er en gibbiceps. Men er ikke 100% sikker da det er lett og bomme når de små "babyer". (mindre en 10 cm) Bare gi den stor nok plass, så er den snill og fredlig med sine naboer
Gibbi er vel ca 15 cm tror je hvis jeg tipper med øyemål å den andre er litt mindre
Er nok gibbi, de vokser relativt fort til malle og være
Synes bare prikkene, eller tegningene om du vil var litt store og utydelige til gibbiceps og være.
Men de er sånn når de er små. Blir mer markert mønster på de når den blir større
Er noen som mener det er en Hypostomus plecostomus , men jeg vet ikke jeg.. Får bare se da den blir større
Les beskrivelsen som gjelder denne arten.
Er i grunn også enig i at det er en gibbiceps.
Det man burde studere er hvor store og jevne flekkene er, og om det er mørke flekker på lys bakgrunn eller lyse flekker på mørk bakrunn.
Ja, den har nok forandret seg litt i fargen da den har blitt eldre enn ut ifra bildet..
Tok bilde dagen etter den ankom akvariet her tror jeg Holder en knapp på at det er gibbiceps..
Har du et ganske nytt bilde av fiskene?
Ja, jeg skulle akkurat til å legge det inn nå

Nå er ikke jeg en spesielt god fotograf og mine Gibbi er ikke så fotogene :p men her kommer noen forsøk på bilder
Hvorfor skal du ha flere forslag når du har fått svar???
du trenger ikke no flere forslag du har fått svar nå.

og jeg kan si at JA det er 100% gibbiceps, hvis du studerer møsnteret på pleco og gibbiceps så ser du tydelig at denne fisken din er en gibbiceps
Ja, var noen her som ba meg legge ut flere bilder ?
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Johansen
Reklame for plussmedlemskap