Hva er navnet på denne?

Noen som vet hva denne heter?
Hei Klara! Jeg er ganske sikker på at dette er en gibbiceps

mvh
Per Gunnar Stenersæter
Det er jeg sikker på at det er også
Har en sånn en selv
Tusen takk for svar. Nybegynner som jeg er, så trodde jeg dette var en av alle mine Ancistrus sp sugemaller (oppdrettsvarianten).....helt til jeg så litt nærmere på den. Ser ut til at dere har rett ja, det er nok en Glyptoperichthys gibbiceps....og den blir stor, alt for stor for mitt akvarium desverre.
Flott fisk.

Men du,du har ikke vurdert å sende inn bildet til fiskebasen her på forumet?
Synes det bildet var kjempefint
Den fisken er en morsom fisk Når gir min mat så viser den hvem som er sjef liksom, haha!

Ja det syns jeg du skal gjøre også for var kjempe fine å klare bilder
Åssen camera har du brukt foresten?
Prøver alt jeg har av å ta bilder med her hjemme, men alle blir uklare syns jeg
Har ikke tenkt så langt på at det går an å sende inn bildet til fiskebasen. Men det kan jeg godt gjøre. Men hvordan gjør jeg det da?

Har et digitalt speilreflekskamera Canon EOS 450D. Er veldig fornøyd med bildene kameraet mitt tar jeg også. Takk for ros forresten
Bra camera
Vet ikke åssen man sender inn :S prøvd å finne ut det selv faktisk.

Men de bildene du har der bør du sende inn
Veronica Karlsen
Den fisken er en morsom fisk :) Når gir min mat så viser den hvem som er sjef liksom, haha!

Hva gir du den til mat?
Jeg gir den squash og agurk som den er veldig glad i Den holder skikkelig vakt ved squash biten sin når den får det. Hørte at det var det beste de viste men ser jo det på den at den elsker det omtrent

Den kan spise litt av plantene mine også om den ikke får det:/
I førsten da jeg hadde den skjønte jeg ikke hva som skjedde med den ene planten min før jeg merka at det var den som spiste den,hehe.
Også spiser den også algetabletter som jeg legger i og fortablettene til pansermallene mine

Men den har vokst fort syns jeg. da jeg kjøpte den i sommer var den bare 4 cm og nå er den 13 cm lang. Kjøpte den faktisk med feil da jeg trodde det var en Ancistrus.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap