Hva heter nå disse skapningene? :o)

Hva slags skapninger er nå disse småtassene? :o)
Kjøpte de som "nano-fisker", som skulle kunne gå i en 10liter.
flekket blåøye. hadde en gruppe selv, men de døde ut over noen måneder =/
Aha Kanskje du vil dele din erfaring med meg? Hva foret du de med, lette å få i lek, osv?
som sagt, de trivdes ikke helt hos meg. en tok selvmord ved å presse seg inn i en sprekk i bakgrunnen, resten bare døde sånn uten videre...
rekene levde greit, og fisken viste ingen tegn før den plutselig lå der død. synd, da det er pen fisk. om de yngler lett vet jeg ikke, de gjorde det ikke hos meg den stunden jeg hadde de.

de spiser alt, bare det får plass i munnen :p
merk deg at de kan bli 4cm og har et minimum på 30 liter, uansett fisk, jo mindre akvarium jo vanskeligere å holde. Tror du får en utfordring med å holde de i en 10liter..
Tror det går helt fint jeg, så små som de er nå
Men karet er uansett tenkt som rekekar, så de flytter vel ut etterhvert. Takker for hjelpen, Sanne
Vil ikke anbefale deg å ha disse i en 10liter. Har selv 6stk av disse i en 60liter og de bruker hele plassen. Disse er meget aktive og hannene han en tendens til å jage hunnene ganske mye. Har ikke hatt yngel på disse.

Men ønsker deg lykke til med en flott liten fisk. Du kan gle deg til du får se hannene som blafrer med finnene til damene for å prøve å sjarmere de i senk
Tilfeldig bekjentskap
© HaakonH
Reklame for plussmedlemskap