Er dette en ancistrus sp. super rot???

har kjøpt en malle som dyrebutikken på maxi i hamar, buddy, solgte som ancistrus sp oppdretsvariant. Kan vanlig ancistrus bli rød? eller er dette en ancistrus sp super rot? eller kan det være en annen malle? litt vanskelig å ta skikkelig bilde av den, da den er meget sky og veldig rask.
Plussmedlem
Selv om bildene er litt dårlige så kan det se ut til å være Super Rot.... SR er jo en ancistrus oppdrettsvariant det, den er bare ikke så veldig vanlig enda...
er det mulig å få lek på en standard ancistrus og en super rot? hva blir evt fargen på avkommet?
Det går an ja, det er samme arten. Hvilket fargeresultat som dukker opp aner jeg ikke..
Det blir nok blandet med farge. Ville ikke gjort det siden folk heller vil kjøpe den med den oransje fargen.

Forstår ikke prisen på den da, at yngel skal gå for 150 kr. Men den prisen vil synke hardt i løpet av et år når disse ynglene vokser og de også kan leke. Men tilbud møter etterspørsel. Så skjønner folka som selger til den prisen
juventus
Det blir nok blandet med farge. Ville ikke gjort det siden folk heller vil kjøpe den med den oransje fargen. Forstår ikke prisen på den da, at yngel skal gå for 150 kr. Men den prisen vil synke hardt i løpet av et år når disse ynglene vokser og de også kan leke. Men tilbud møter etterspørsel. Så skjønner folka som selger til den prisen :)

Må vel si meg enig i at det er (var) en vill pris på yngel av disse. Men etterspørselen er vel ikke akkurat stor kan en si. Det flommet en tid tilbake over av disse og hadde en del selv. Mener jeg selv ga 30 spenn for stk og de var vel 4-5 cm store.

Er vel ikke akkurat mengder av folk som spør etter disse lenger?
den lyser veldig opp i akvariet da, så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke er mer populær. 150kr er en drøy pris, men absolutt et flott tilskudd i tanken.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap