Passer disse sammen?

Inaktiv bruker
Passer gullbarber nigeria-killer og palletterclider sammen?
Har ikke sjekkt hvilke vannverdier disse skal ha,men noe sier meg at palletter kanskje ikke er det beste sammen med killier.
Inaktiv bruker
FrosKen! Jeg hadde jo faktisk tenkt til å kjøpe ditt digitale termometer, jeg hadde også tenkt til å kjøpe en killer(sukk!)
Heisann
Jeg gikk ut i fra at det er killier du mener og ikke killer?
Litt ukjent med killerfisk

Min erfaring med paletter er at de utfolder seg mye i karret,og kan være et uromoment for andre beboere.Spesielt om du får inn et leksparr...
Inaktiv bruker
Ja Jeg er en nybegynner kan ikke så veldig flink med fisker ennå, men jeg brukte mange penger på akvarium! Og nå kan jeg alle navnene på fiskene mine etter litt hjelp av de andre her for eksempel deg men har du fått "babyene til pallettene til å overleve?
Ser du har både Ildhale og Praktbotia i karet. Begge disse trenger mye
større plass enn 60 liter, dessuten bør man ha noen flere Praktbotia for
at de skal trives.
Inaktiv bruker
Jeg har da ingen av die fiskene du sa og jeg hadde jeg har palletter og gullbarber pluss en suge fisk jeg! Din frekkas!
Inaktiv bruker
Du kan ikke noe om fisk!
Inaktiv bruker
Tetra-frelst!
Ble lurt av bildet........
Beklager, trodde faktisk det var ditt akvarium som var avbildet på din profil.
Har hatt et oppdrett av paletter,men det er en stund siden
Inaktiv bruker
Oj! Det er jeg som må beklage! Jeg hadde de fiskene før,men de døde du mener bilde det bilde som jeg bruker på der jeg skriver? Bortsettfra at jeg ikke får det til å henge sammen når jeg skriver!? Men de var så små! Men jeg har les at ildhaler kan bli opptil 17cm!(sukk)
Inaktiv bruker
Hei Frosken! Jeg vil takke deg or et kjempefint oppdret av palletciclide eller hva det heter for no'
ILDHALEN
Tilfeldig bekjentskap
© Gry Pedersen
Reklame for plussmedlemskap