Er dette en han eller hun thorichthys meeki (ildbuk)

kjøpte meg ciklider en dag her, men har bare en ildbuk skal kjøpe en til men må vite om dette er en han elr hun. han som solgte meg denne viste ikke.
har den ilag med 2 golden ciklider, men jeg skal ha en ilbuk til så de blir et par.
håper noen kan hjelpe meg, dålig bilde men håper noen ser
Klarer du å få et bedre bilde av ryggfinnen? Om du ser på profilen til fisken i fiskebasen står det noen kjønnsforskjeller der.
Hvor stort kar har du? Et ildbukpar i lek krever mye plass og er rimelig hissige, vær sikker på at du har plass og fiskesammensetning til det (ser du har mye og stor fisk på bildet der).
karet er på 250L, jeg kan prøve på å få til et bedre bilde har en del store fisk ja, 2 golden, 4 skivetetra, 4 gurami, 4 scalarer, 2 sølvhai og 6 flyingfox.

har sett på fiske profilen, men venskelig når jeg ikke har noe og sammenligne med :/
her er noen bilder til. håper det hjelper
STIEdge
Tror dette er en hunn

er du sikker på det ? jeg vurderer og gå til innkjøp av en til, så de blir et par
når jeg har fått sammla nok informasjon om jeg kan det i mitt kar
da har jeg prøvd så gått jeg kan med kamera å få til gode bilder
håper noen er sikker på hvilket kjøn der er

Takk for all hjelp
Jeg er relativt sikker,men gir ingen garantier. Skal ta bilde av min hann senere så kan du prøve å sammenligne
STIEdge
Jeg er relativt sikker,men gir ingen garantier. Skal ta bilde av min hann senere så kan du prøve å sammenligne :)

okeij, tusen takk
fikk studert den skikkelig nå, like før den bakersre finnen under starter så er det en liten gjenomsiktig tapp ? hjelper det noe :P
Her er et bilde av en av mine hanner. Legg merke til den spisse formen på rykk/anal finne
STIEdge
Her er et bilde av en av mine hanner. Legg merke til den spisse formen på rykk/anal finne

Mener rygg, ikke rykk
STIEdge
[QUOTE=STIEdge]Her er et bilde av en av mine hanner. Legg merke til den spisse formen på rykk/anal finne

Mener rygg, ikke rykk

Supert nå ser jeg det

Tusen takk
Bare hyggelig. Skulle du være på mine kanter kan du godt hente en av hannene fullstendig gratis
STIEdge
Bare hyggelig. Skulle du være på mine kanter kan du godt hente en av hannene fullstendig gratis :)

det hadde vært noe det
tusen takk, men det blir litt langt
har ingen planer om å dra søråver enda :P
jeg får se om det er noen i trøndelag som har noen tilsalgs
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap