Hva er dette?

Hvilken fisk er dette,kan den hete noe med cory albino?
Finner ikke den her i fiksebasen
Ligger under aeneus. Det er samme fisken, bare at din er albino. Er bilder av albinoer i profilen også.
sissimor
Ligger under aeneus. Det er samme fisken, bare at din er albino. Er bilder av albinoer i profilen også.

Hvorfor det?
Jeg har 10 stk og de er bare nydelige.
Cinaen
Hvorfor det?

Hva spør du om?
Roy Fredrik Pedersen
Albino [URLBLOCK1].

La inn link til profilen i fiskebasen
mona o
[QUOTE=Cinaen]Hvorfor det?

Hva spør du om?
Hvorfor man skal styre unna albinoen?
hvor står det at du skal styre unna albinoen?
sissimor
[B]Ligger under aeneus. Det er samme fisken, bare at din er albino[/B]. Er bilder av albinoer i profilen også.

Her!
Det er greit å lese nøye, før man svarer. Men hvorfor skal man holde seg borte fra aeneus?
Cinaen
Det er greit å lese nøye, før man svarer. Men hvorfor skal man holde seg borte fra aeneus?

Hehe...
Man skal ikke holde seg borte/unna aeneus.

"Ligger under aeneus." betyr at albinoen er kategorisert under aeneus. Det er forskjell på å ligge unna og å ligge under....

Ja, det er greit å lese nøye før man svarer.
Hva heter denne fisken
Er det noen som kan si meg hva denne fisken heter? den forandrer fargen fra sølv til rød er nå ca 10 cm og liker å gjemme seg og litt hissig
Det ser ut som det er en juwel som er på det siste bilde.
Geir Moseby
Er det noen som kan si meg hva denne fisken heter? den forandrer fargen fra sølv til rød er nå ca 10 cm og liker å gjemme seg og litt hissig

Juvelciklide
Cinaen

Ja det er litt greit å lese riktig før man svarer
Det står ingen plass at en skal styre unna albinoen, men det står at den ligger under aeneus i fiskebasen.
mona o
[QUOTE=Geir Moseby]Er det noen som kan si meg hva denne fisken heter? den forandrer fargen fra sølv til rød er nå ca 10 cm og liker å gjemme seg og litt hissig

Juvelciklide

Klikket på navnet du skrev og det ser ut som det er helt riktig, har nettopp anskaffet meg den ved privat kjøp, takk
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap