Litt forskjellig :)

Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med å finne ut hva slags fisker jeg har

Denne er vel en type Corydoras, men hvilken?
Jeg vet de skal gå på sand, det er det i halve akvariet, men ser ut til at de trives over alt
[External Image]

Sugemalle type?
[External Image]

Også den jeg er mest spent på om noen klarer, det er en type flyndre, men hvilken??
[External Image]

[External Image]
Å sugemallen er en vanlig ancistrus'sp oppdrettsvariant.
Å denne er nok flyndren

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=13475

Sorry 3 innlegg jeg fikk ikke endret innleggene jeg trodde egentlig at man hadde 15min på seg. Men kanskje det nettopp har blit endret.ikke vet jeg.
Inaktiv bruker
Den flyndra var stilig. Men du burde bytte til sand bunn, både for Cory og flyndra sin skyld. Biltema har en grovkornet sand som er VELDIG bra.
175425 Grovkornet, størrelse 0,2–1,0 mm
Tror du osså at det kan være den type flyndra spock?? Er veldig usikker da det er få beskrevene flyndrearter.
Takk for svarene palett chikliden
Jeg har også sett på den flyndren der, men jeg synes den ser brunere ut, og anderledes på "hodet".

Og Spock, det er den biltemasanden i andre halvdelen av akvariet. De går nå i en 60l, men 300l hentes i morgen, og da blir det mere biltemasand
Inaktiv bruker
palett chikliden
Tror du osså at det kan være den type flyndra spock?? Er veldig usikker da det er få beskrevene flyndrearter.

Var lik i allefall. Mulig de er i slekt. Hva med denne? Eneste som er med den er at den skal ha saltvann og brakkvann. :/ Men ligna VELDIG.

Så flått Blir Nice med 300Liter
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap