Hvilken malawi fisk er dette?

var å kjøpte denne for 1-2 uker siden som ei blå ahli HUE. men ser nå at den er litt mørkere enn de på bildene i basen av Blå Ahli hunner. å i dag begynte den å lage leksgrop/teritorium, så da tenkre jeg dette kansje kan være en hanne? ser også at den har en del eggflekker på bukfinnen, noe jeg ikke tenkte over da jeg kjøpte den.

SPØRSMÅLENE:
kan dette være en blå ahli hann i "dame" drakt?
evnt. hvilken annen sort er det???

link til film av fisken:
Inaktiv bruker
Legger videoen her.
<embed src="http://www.youtube.com/v/xoVopwf5vug?version=3&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="320" height="215" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
takk
hadde tenkt å gjøre det men fikk det ikke til:P
Ser veldig ut som en hunn. de får også eggflekker ha oppi en hann og evt en hunn, se om den farger ut, eller blir sånn, farger den ut er det en hann viss ikke en hunn
er en hann oppi dær(er ikke så stor enda, 4-6cm kansje men han driver å farger ut)
men pleier gunner å grave leksplass/teritorium da???
Jeg tror det er en hanne som ikke har farget ut enda. Synes det skinner litt blått i den på filmen. Du har ikke hatt den så lenge, så det kan hende at det er nå først at driftene settes igang. Hvis dette er riktig så får du ta det som et tegn på trivsel
ok
så det på filmen jeg også at det så ut som den hadde litt blå skimmer i fargene men den er helt brun med noen litt mørkere striper.(tror blå skimmeret kom fra glasset på akvariet)
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap