Har sett på alle L-bilder i basen, ingen passer....

Jeg har mallen som dere ser til høyre. Jeg har sett igjennom hvert eneste bilde av L-maller i fiskebasen, men mønsteret passer ikke med noen jeg har sett. Jeg har også plottet inn noen data i "avansert søk" og fått opp noen treff på maller der som ikke har L-nummer, kun artsnavn på latin, men heller ikke disse stemmer med den jeg har.

Min er 20 cm stor, så da er vel ancistrus sp. oppdrettsvariant utelukket, iom at denne blir maks 15 cm. Min har heller ikke utvekster på snuten eller på kroppen. Men hva er det da jeg har i akvariet mitt?

En slik? Det er det jeg synes den ser ut som iallefall

Kanskje...
Jeg fikk akvariet med to plecoer og denne som jeg lurer på. Plecoene så akkurat ut som på fiskebasen, med pigger på ryggen. Men denne er litt annerledes. Den har ikke de ryggpiggene, og så har den noen felt på kroppen som er lyse. Det femte bildet i fiskebasen har slike antydninger. Og mønsteret på snuten er identisk med plecobildene. Kanskje jeg fikk akvariet med tre plecoer da? Da har jeg en juvenil foreløpig som kommer til å vokse...hmm....må kvitte meg med den, karet er på 140 l Takk for forslaget!
Å nei
Er det pleco ja... Da må jeg kvitte meg med den, den er allerede 20 cm lang, og min 140 liter ser allerede for lite ut for den :/
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap