Tetra, ja men hvilken type?

Ok i butikken lyste den når de slo av lyset i akvariumet, men når de kom til oss skjedde det ingen ting! Uansett det er jo egenlig ikke viktig, men man kan jo stille seg sporsmålet om hvordan var det lys rørene, eller var det rett og slett noe annet fiks faks? (uansett dette er lenge siden, nå) de har vokst godt og ser ut som de trives i karet, men de gjør ikke mye mere en det, så jeg tenkte å få litt info om hva de er forno og slik

Men jeg vil først og fremst hvite hvilken type tetra dette er. Alstå på bilde ser to t av en type (ukjent tetraen) den andre er jo en Leoparddanio (Danio frankei) kjenner noen denne? Prøvde og browse mellom ca 287 tetra arter her for dagen for å finne dem ,men ute hell!

De er vanskelige å ta bilde av siden de flyr før objekte klarer å lukke seg XD
De to med svart kroppsstripe du lurer på? Det var litt utydelig bilde, men det kan se ut som det er kerritetra du har fått deg.
ja det var de to utdydelige, de er vanskelige å ta bilder av;P de var de beste jeg klarte lol;P skal se om jeg klarer bedre med dagslys i morgen
Men så du ikke bildet i fiskebasen som jeg linket til da? Var det ikke riktig med kerritetra, siden du sier du må ta nye bilder i morgen?
Alternativet er keisertetra, det er det eneste andre som kan ligne.
Kerritetra
Det tyder på at det er Kerritetra Ut i fra beskrivelsen har jeg end opp med tre hanner eller to hanner og en hunne XD ( den ene er ikke like stor som de to andre, kanskje?)

Men de lignerpå både oppførsel og utseende som blir beskrevet i fiskebasen! Takker og bukker!
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap