- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Kileflekk rasbora
Kileflekk rasbora
Jeg søkte på Akvaforum etter Kileflekkrasboras uen å finne noe i fiskebasen.
Så søkte jeg på Kileflekk Rasbora, Kileflekk, Rasbora....uten å finne noe.
Da jeg googla det fant jeg til slutt et hint, og det var link hit til forumet.
Der står det i fiskebasen under: Trigonostigma heteromorpha ....
KUNNE det vært en idè å få det latinske navnet på en såpass vanlig fisk oversatt til noe man kan søke på inne på forumet..?
Regner med at ikke veldig mange kan de latinske navna på all fisk de har eller vil ha
Bare et tips
Mvh.
Ståle Sørbø, Førde
Så søkte jeg på Kileflekk Rasbora, Kileflekk, Rasbora....uten å finne noe.
Da jeg googla det fant jeg til slutt et hint, og det var link hit til forumet.
Der står det i fiskebasen under: Trigonostigma heteromorpha ....
KUNNE det vært en idè å få det latinske navnet på en såpass vanlig fisk oversatt til noe man kan søke på inne på forumet..?
Regner med at ikke veldig mange kan de latinske navna på all fisk de har eller vil ha
Bare et tips
Mvh.
Ståle Sørbø, Førde
Postet 28.03.13 kl 21:55
Postet 28.03.13 kl 22:02
Endret: 28.03.13 kl 22:04
Postet 29.03.13 kl 00:00
Postet 29.03.13 kl 00:10
Cathy....denne linken du tok med, fant ikke JEG noe på....: http://akvaforum.no/akvaforum.no/profile.cfm?id=8108
Postet 29.03.13 kl 00:13
Postet 29.03.13 kl 00:15
Postet 29.03.13 kl 00:22
Endret: 29.03.13 kl 00:25
Så at den ikke funka nå ja, funka da jeg brukte nettbrettet istad jaja. Sikkert bare jeg som gjorde ett eller annet feil ett sted.
Her er iallefall kileflekkrasbora
Om du er veldig usikker på hvordan det skrives eller ikke får noe opp da du vet at du har skrevet riktig så kan du bare skrive begynnelsen av ordet så kommer det opp. Kile, kileflekk osv
Her er iallefall kileflekkrasbora
Om du er veldig usikker på hvordan det skrives eller ikke får noe opp da du vet at du har skrevet riktig så kan du bare skrive begynnelsen av ordet så kommer det opp. Kile, kileflekk osv
Postet 29.03.13 kl 01:40
Postet 29.03.13 kl 16:52