Kva slags botnfisk?

Kjøpte 2stk av denne fisken i går, men fekk ikkje med meg kva den heiter... Lurer på om denne eine av dei to, held på å stryka med Den andre er dobbelt so stor... Sia det er ein veldig aktiv botnfisk so er den friske litt vanskeleg å få bilde av. Den har 2 lange "antenner" og nokre som er ganske korte. Den brukar dei fremste finnene å "stå på" og bakkroppen minner litt om ein ål.

Og ang. den halvdaude fisken so lærer eg aldri: kvar gong eg kjøper fisk i den dyrebutikken er det i allefall éin fisk som dør kort tid etter eg kjem heim. Dette var siste gongen eg handlar fisk der
hva er vann verdiene hos deg??
leste også andre tråden med sommerfuglen. etter det jeg har lest så kan det være karet ditt.. 2 forskjellige arter dør etter kjøp fra dyreforretning.. har du akamitisert fiskene før du putter de i karet??

bilde er uklart, men kan det være denne
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10047&tab=3
Skal sjekka vatnverdiane når eg står opp. Og det er berre denne som dør, ingen andre. Har hatt samme problem med fisk frå denne dyrebutikken i andre kar... Har opplevd at fisk har dødd før eg har komme meg heim, noko som er veldig kjipt ikkje berre fordi fisken dør, men fordi dei tek seg veldig godt betalt. Eg aklimatiserer både lenge og vel
Eg fekk forresten ikkje opp linken...
Knurremalle, Hancocks knurremalle

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10047&tab=3

bruk klipp og lim metoden.

høres ut som om det er dyrebutikken sin feil da, du kan kreve å få tilbake penger hvis en fisk dør før du kommer hjem, er fisken pakket ordentlig inn før du drar fra sjappa??
du kan også spørre om dem kan ta en test fra karet fiskene du har tenkt å kjøpe av, før kjøp av fisk..
Surfa med telefonen... klipp og lim funka ikkjr alltid, men sjekka knurremalle og det kan vera den. So takk Meinte sjølv at eg hadde sjekka alle mallene innpå her, men tydelegvis ikkje.

Ang dyrebutikken so får eg nok att pengane (eller fisk). Problemet når ein bur på landet er at det er eit stykke til dyrebutikken (45 min inkl ferja). Passar alltid på å kjøpa fisk rett før eg skal heim, men likevel dør dei. Av og til kjøper eg på Voss, 1,5t unna, og har enno ikkje opplevd fiskedød derifrå... I Sogndal blandar dei fisk frå forskjellige vatn, og ho eg kjøpte av no sist herja noko jævligt for å få tak i fisken (og hadde opplæringsskilt på seg). My bad
Når du bor i så gris skrente strøk så vil jeg anbefalle at du har med deg en isopor eske(dyrebutikkene har som regel) og eventuelt noen varme poser(clas ohlson) og putter oppi. Perfekt forhold for fisken. Husk at varme posen ikke skal ligge direkte på posen med fisk( kan bli opp til 60 grader de shø)

Jeg gjør dette ofte, hvis jeg finner fin fisk i bergen, sogn eller i ålesund. Og jeg bor i molde så jeg kjører langt. Og aldri har fisk strøket med. For fisken får det varmt og helt mørkt, mindre stress for de. Jeg vet også at noen putter oppi ekstra aquasafe(conditioner) i posen før så lang reise.
Takk for tipset Eg pleier å setta fisken på golvet ved framsete og med litt fotvarme på, men isoporboks er jo mykje bedre. Ikkje vil den skli rundt i bilen heller
Pandapus
Skal sjekka vatnverdiane når eg står opp.

Du har sikkert jobba nattevakt når du skriv slikt ein mandags morgon kl. 08:26...? Eg synes du skal vere forsiktig (eller varsam) når du henger ut ein dyrebutikk på den måten som du her har gjort. Eg har anna erfaring med same butikken. Eg har lenger reiseveg enn det du har.
Jobba ikkje nattevakt... Eg var berre ikkje stått opp kl 08.26 på ein mandag.

Får ikkje vekk att det eg skreiv uansett no. Folk har forskjellige meiningar om samme butikkar. Smak og behag og sånn. Kanskje eg berre har max uflaks?!!!
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap