Usikker, flying fox eller siamesisk algespiser?

Jeg vil tro at det er en siamesisk algespiser da det var dette jeg skulle ha, men jeg begynner å lure ettersom de er EKSTREMT aggresive. Har 4 stk, 1 er den største bølla, de 2 andre er aggresive også, men er nr 1 som er værst. Den siste er tynn, liten, mistet mye av fargen og har fått sår.
Etter beskrivelsen i fiskebasen kan det se ut som en Flying Fox du har der. Sjekk bartene, det bør gi deg svaret

"SAE har gjennomsiktige finner og den sorte stripa ender i en spiss i halefinnen. FF har en lys stripe over den sorte og har ikke gjennomsiktige finner (mer gulaktige). En annen forskjell er at SAE har ett sett med barter (veldig små, korte), mens FF har to sett."
Har prøvd å studere bartene uten å ha sett noe sikkert, ettersom de er så aktive som de er...får prøve å studere litt til, for jeg blir ikke særlig klok på dette, ville ikke tro at algeetere skal vere slik mot hverandre.

Alle de 4 jeg har, ser slik ut...Blir så irritert når en får "feil vare" Viss jeg zoomer inn dette bilder, så kan det sees ut som at den har to sett med barter
Den har også en lys stripe over den sorte, og finnene ser litt gulaktige ut så jeg tipper at det er FF uten at jeg har kjennskap til arten. Skikkelig surt om du har fått feil art i butikken, men du kan kanskje levere dem tilbake?
Ja, jeg får snakke med de i morgen..syns det er uhørt å ikke få bytte de i annen fisk, siden det er de som har tatt feil?
Du har jo ikke fått den "varen" du har betalt for, så da må du vel få byttet den syns jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap