Hva slags malle er dette?

Kjøpte 3 små sugekopper idag, og dette var 3 små som ikke skulle komme med forsendelsen av viltfangede maller. Spennende å finne ut hva de er. Kanskje noen her søker spenning etter å finne svaret...

Jeg tror det er en type Chaetostoma sp. variant, men er ikke sikker.
her kommer bildet
Trym Andreassen
Dette er vel det beste bildet av krabaten... Mhhh! bildefunksjonen er borte nå?!?!?


prøver igjen!
var noe feil med bildet etter lagring...
Håvard Støre Andresen
Hvor kommer forsendelsen fra?


Vet ikke... Men de kom med forsendelsen som akvariebutikken på Manglerud i Oslo fikk nå sist. Der var det 3 småtasser som ikke var LDA01. 2 pecoltiar L205 kanskje og denne tassen...
Siste forsendelse kom fra Brazil

Hva ble den solgt som?

Her er lista:

L- 2 Belém
L - 6 Belém
L - 6 Belém
L - 08 peckoltia sp Belém
L - 14 larger Xingu
L - l5 Xingu
L - l7 Xingu
L - l8 Xingu
L - 25 larger Xingu
L - 30 Xingu
L - 38 Xingu
L - 47 Xingu
L - 48 Xingu
L - 59 Negro
L - 59 Negro
L - 59 Negro
L - 66 Xingu
L - 74 Xingu
L - 75 Xingu
L - 76 Xingu
L - 81 Xingu
L - 134 Xingu
L - 180 Xingu
L - 230
L - 264 Xingu
L - 271 Xingu
L - 315 Xingu

Knut Kjesbu
Siste forsendelse kom fra Brazil Hva ble den solgt som? Her er lista: L - 08 peckoltia sp Belém L - 76 Xingu L - 230


Etter å ha sett på DATZ og steder, kan det jo se ut som om jeg har 2 små L-008 eller L-230, jeg tipper mest på L-008.
Når det gjelder den siste rare tassen, så må det være en liten utgave av mallen L-076 som kommer fra Xingu. Bildet fra DATZ stemmer iallefall veldig godt med min lille utgave.
Problemet med lista er at de som er ført opp som L59 ikke er L59 ifølge, Aqualog, Datz og planet catfish...

Det er faktisk Ancistrus dolichopterus, så dette kan gjelde flere på lista....hva ble de du kjøpte solgt som? de måtte ha et navn
L-230 er fra Peru. Merkelig at akkurat den mangler lokasjon i lista.
Geir;D Hva er lokasjonen på dine L-008?
Håvard Støre Andresen
Geir;D Hva er lokasjonen på dine L-008?


Den øverste skal være fra Rio do Pará, Brasil. Har litt problemer med L-mallene mine da de er kjøpt inn i flere omganger. Er heller ikke helt sikker på om de er VF eller om butikken tok en sjanse og kalte de for VF.

Den lyse vet jeg rett og slett ikke da den var et skikkelig impulskjøp i Bergen i sommer.
Knut Kjesbu
Hva med L-76?


Mallene over har ikke noe med de 2 andre L-008 og L-230 å gjøre...

Se på linken under til den andre tråden hvor jeg har lagt inn bilder av de 2 andre.



Tror det er L76!

En peckolita art

Trym Andreassen
Kjøpte 3 små sugekopper idag, og dette var 3 små som ikke skulle komme med forsendelsen av viltfangede maller. Spennende å finne ut hva de er. Kanskje noen her søker spenning etter å finne svaret... Jeg tror det er en type Chaetostoma sp. variant, men er ikke sikker.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap