L-270 ?

Inaktiv bruker
Kjøpt som en VF L-270 men syns vel strengt tatt ikke den ligner så veldig.
Beklager den dårlige bilde kvaliteten.
Pupillene har også en halvmåneformet gull farget "merke" på seg.Nydelig sak men kjekt å vist 100% hva det er.
Er viltfanget fra Peru hvis det hjelper.Den her er ca.7-8cm lang.
Når man ser på den så er stripene veldig godt synlig på alle finnene men ser ikke noen striper fra "nakken" og fram.Dårlig nok striper på kroppen i det hele tatt.
Noen tips ?
Panaque sp. LDA01/L-169 "Gold Stripe Panaque"
Dette ser da veldig mye ut som en LDA01. har selv 5 stk. og har i den senere tid kjøpt 2 ganger av andre som har solgt her på nettet - og begge som har blitt solgt som LDA01 har vært noe annet. En Pecoltia vittata og en Panaque maccus.

Men dette er jeg nesten sikker på at er en LDA01 . Sjekk linken.
Inaktiv bruker
Den her kommer fra Peru og er kjøpt som L-270 men syns ikke den ligner så veldig at det gjør noe.
Ikke helt enig med deg der gett,som sagt utrolig dårlig bilder og jeg beklager det.
Den her er betraktelig flatere,spesielt hodet.
Har ikke striper/tegninger på hodet i det hele tatt så vidt som jeg kan se.
Skal få tatt noen bilder så snart den er blitt husvarm.
Skal hente 6 stk til onsdagen,skal få tatt noen skikkelig bilder da også.
Inaktiv bruker
Kanskje ett bedre bilde hjelper.
Vi har halveis funnet ut at den kan være en L-205 men ikke 100% sikker.
De 2 vanligste fra Peru er L-205 og L-226. Litt vanskelig og si ut fra bildene, men synes disse ser mer ut som L-226. Forholdsvis enkle og se forkjell på. L-205 har prikker i ansiktet og er ikke så tett i stripene på kroppen. L-226 har veldig tette streker/mønster i ansiktet og har tettere striper på kroppen.
tertit
Dette ser da veldig mye ut som en LDA01. har selv 5 stk. og har i den senere tid kjøpt 2 ganger av andre som har solgt her på nettet - og begge som har blitt solgt som LDA01 har vært noe annet. En Pecoltia vittata og en Panaque maccus. Men dette er jeg nesten sikker på at er en [URLBLOCK1]. Sjekk linken.

L-169 kommer fra Brasil (Rio Negro).
P. vittata fra Colombia.
P. maccus fra Venezuela (Orinoco).
Inaktiv bruker
1: må lære meg å gjøre om på linker....
2: i morgen

http://www.planetcatfish.com/catelog/loricari/panaque/761_5.PHP
Den ligner mere der.
Får takke så mye Rune,ser ut som kanskje vi har en vinner
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap