- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Con Calore på Forus
Con Calore på Forus
Var innom der igår for å kjøpe meg noen nye planter.Og for en gang skyld så hadde de en del utvalg noe sjelden pleier å ha når jeg har vært der.
Så jeg fikk kjøpt noen som jeg likte.
Det jeg også var veldig overrasket over var at de hadde veldig mye fisk også,før når jeg har vært der så har mange akvarium stått tomme.
Da har de ofte sagt de får inn ny fisk på torsdager og jeg har gjerne vært innom på lørdager da,og synes ikke de har fått så mye mer en det de hadde før de skulle få inn nye.
Men igår hadde de som sagt ganske mye fisk.
Men de er en del dyrere enn andre butikker jeg har vært i så det er ikke så ofte jeg har kjøpt fisker der.
Men akvariumene ser rene og greie ut,eneste jeg så en stakkars kampfisk som svømte sammen med noen fisker,og den hadde det sikkert ikke mye godt.Han hadde ikke noe igjen av de lange fine finnene som de har,det var liksom bare kroppen som var igjen på den.
Tror nok ikke de får selge den for å si det slik.
Men som sagt så ble jeg overrasket over utvalg av fisk denne gangen,de hadde mye forskjellige typer av tetra fisker.
Men servicen synes jeg ikke er helt på topp,synes enkelte gjerne ikke kan svare så godt for seg når du spør om noe,men slik er det vel kanskje i de fleste butikker at noen kan mer enn andre.
Så jeg fikk kjøpt noen som jeg likte.
Det jeg også var veldig overrasket over var at de hadde veldig mye fisk også,før når jeg har vært der så har mange akvarium stått tomme.
Da har de ofte sagt de får inn ny fisk på torsdager og jeg har gjerne vært innom på lørdager da,og synes ikke de har fått så mye mer en det de hadde før de skulle få inn nye.
Men igår hadde de som sagt ganske mye fisk.
Men de er en del dyrere enn andre butikker jeg har vært i så det er ikke så ofte jeg har kjøpt fisker der.
Men akvariumene ser rene og greie ut,eneste jeg så en stakkars kampfisk som svømte sammen med noen fisker,og den hadde det sikkert ikke mye godt.Han hadde ikke noe igjen av de lange fine finnene som de har,det var liksom bare kroppen som var igjen på den.
Tror nok ikke de får selge den for å si det slik.
Men som sagt så ble jeg overrasket over utvalg av fisk denne gangen,de hadde mye forskjellige typer av tetra fisker.
Men servicen synes jeg ikke er helt på topp,synes enkelte gjerne ikke kan svare så godt for seg når du spør om noe,men slik er det vel kanskje i de fleste butikker at noen kan mer enn andre.
Postet 25.10.06 kl 13:14
Takk!
Jeg har nylig begynt å jobbe der og det kan være meg som ikke kunne svare så mye for meg enda.
Sjefene og noen av de ansatte er rene lexikon.
Jobben er fantastisk, kundene like så og jeg lærer hver dag.
Gi meg noen mnd til så skal jeg kunne svare på alt dere lurer på.
Jeg leser om fisk, dyr og utstyr og lytter på erfaringer og råd fra kunder.
Vil svært gjerne høre kundene sine erfaringer både med dyr og utstyr.
Jeg har selv et 250 l akvarie me discus, gurami, knivfisk osv.
De er sterke i fargen og krafige.
Kom gjerne innom for en prat og del erfaringer.
Butikken har og får fremdeles en kraftig ansiktløftning.
Gi oss en mnd og de flinke sjefene har lyttet til deres forslag og mye mer fisk og rene akvarier vil dere se.
Holder på å sette opp nye større akvarier nå.
Det ble litt utsatt for sjefene ville bytte alle ut me nye og større og ikke bare noen som var planlagt.
Hilsen Bente.
Sjefene og noen av de ansatte er rene lexikon.
Jobben er fantastisk, kundene like så og jeg lærer hver dag.
Gi meg noen mnd til så skal jeg kunne svare på alt dere lurer på.
Jeg leser om fisk, dyr og utstyr og lytter på erfaringer og råd fra kunder.
Vil svært gjerne høre kundene sine erfaringer både med dyr og utstyr.
Jeg har selv et 250 l akvarie me discus, gurami, knivfisk osv.
De er sterke i fargen og krafige.
Kom gjerne innom for en prat og del erfaringer.
Butikken har og får fremdeles en kraftig ansiktløftning.
Gi oss en mnd og de flinke sjefene har lyttet til deres forslag og mye mer fisk og rene akvarier vil dere se.
Holder på å sette opp nye større akvarier nå.
Det ble litt utsatt for sjefene ville bytte alle ut me nye og større og ikke bare noen som var planlagt.
Hilsen Bente.
Postet 05.10.10 kl 14:36
GO Bente!
vi heter foresten ZOO-1 Sandnes nå.
den kampfisken fikk bank av en paradisfisk han, da vi prøver å ha kampfiskene oppi akvariene i stedet for å putte de oppi små flytende "føde kar", så uhellet er jo ute.
det er ikke alle som lever for akvariehobbyen, så for å få gode svar må du spør de rette personene
vi heter foresten ZOO-1 Sandnes nå.
den kampfisken fikk bank av en paradisfisk han, da vi prøver å ha kampfiskene oppi akvariene i stedet for å putte de oppi små flytende "føde kar", så uhellet er jo ute.
det er ikke alle som lever for akvariehobbyen, så for å få gode svar må du spør de rette personene
Postet 05.10.10 kl 19:02
Applaus, Bente
Engasjement og interessen har Bente helt klart. Så Bitten, jeg tror nok du får følge henne i læringskurven, Den går rette veien!
Ellers så er det ingenting som er mer spennende og morsomt enn å møte på kunder som gledelig deler av erfaringen sin, - som vil lære oss noe. Herlig!
Jeg setter stor pris på de av dere som er ærlige og pirker på oss. Slik blir vi bedre!
Engasjement og interessen har Bente helt klart. Så Bitten, jeg tror nok du får følge henne i læringskurven, Den går rette veien!
Ellers så er det ingenting som er mer spennende og morsomt enn å møte på kunder som gledelig deler av erfaringen sin, - som vil lære oss noe. Herlig!
Jeg setter stor pris på de av dere som er ærlige og pirker på oss. Slik blir vi bedre!
Postet 09.10.10 kl 00:50