Bærum akvarie

Må bare rose Bærum akvarie litt.

Har vært en fersk akvarist i kun 2 uker. På den tiden har jeg vært innom 3 ulike akvarie butikker. Den absolutt beste har helt klart vært Bærum akvarie. Butikken er ikke av de største, men betjeningen er veldig hyggelig og er veldig villige til å hjelpe og forklare en som er helt grønn.

De vil helt klart få flere besøk av meg
Jeg må nesten si meg litt enig med deg på den.
Jeg var innom butikken tidligere i høst for nysgjerrighetens skyld. Og jeg må si at både kvaliteten på fisk og service er meget bra. Det endte med at jeg kjøpte en flokk kardinaltetraer for å utvide min egen. Det var ordentlig store og flotte fisk.
Selv bruker jeg Majorstua zoo som min faste butikk når jeg handler. Der får jeg alltid hjelp og gode råd angående både fisk jeg kjøper der, hvilke som passer i samme kar og fisk som jeg også har kjøpt andre steder. Jeg har vært aktiv akvarist i snart et år, og kommer nok ikke til å slutte å handle hos dem.
Så det kan kanskje være et tips å stikke innom dem neste gang du er i nærheten. Jeg tviler på at du blir skuffet.
Har fått med meg at Majorstua skal være bra, så skal nok få kommet meg innom der etterhvert og Jan holt (?) tenkte jeg også å ta en titt hos også.

Må bare finne ut hvordan jeg kan få til ett litt større akvarium så det kan bli litt flere muligheter
JohnC
Må bare rose Bærum akvarie litt. Har vært en fersk akvarist i kun 2 uker. På den tiden har jeg vært innom 3 ulike akvarie butikker. Den absolutt beste har helt klart vært Bærum akvarie. Butikken er ikke av de største, men betjeningen er veldig hyggelig og er veldig villige til å hjelpe og forklare en som er helt grønn. De vil helt klart få flere besøk av meg

jeg er helt enig, det har vært min faste butikk i lang tid
Var innom butikken for ca 3 uker siden og spurte litt ang vannbytte. Fikk til svar at jeg trengte å bytte vann hver andre,tredje uke på et 110 liters litt avhengig av mengde fisk og foring. Vet også at de tar inn sprøyta fisk, har sett rosa barber der. Ikke helt fornøyd jeg for min del.
hmm... det høres ikke bra ut
Butikker som tar inn innfargede fisk er automatisk boikottet i dette huset.
JohnC
Må bare rose Bærum akvarie litt.

Hvor ligger butikken?

Har vært innom en på Sinsen, tror den het Bjølsnes eller no. Den likte jeg godt
Butikken ligger på bekkestua, ved siden av vinmonopolet
Bender
Var innom butikken for ca 3 uker siden og spurte litt ang vannbytte. Fikk til svar at jeg trengte å bytte vann hver andre,tredje uke på et 110 liters litt avhengig av mengde fisk og foring. Vet også at de tar inn sprøyta fisk, har sett rosa barber der. Ikke helt fornøyd jeg for min del.

det var vel tiger barber det tenker jeg. vet de hadde det i rosa og grønne, pluss den orginale varianten. og de er vel ikke akurat sprøyta meg krysset frem
ECR
[QUOTE=Bender]Var innom butikken for ca 3 uker siden og spurte litt ang vannbytte. Fikk til svar at jeg trengte å bytte vann hver andre,tredje uke på et 110 liters litt avhengig av mengde fisk og foring. Vet også at de tar inn sprøyta fisk, har sett rosa barber der. Ikke helt fornøyd jeg for min del.

det var vel tiger barber det tenker jeg. vet de hadde det i rosa og grønne, pluss den orginale varianten. og de er vel ikke akurat sprøyta meg krysset frem

Stemmer at det var tigerbaraber ja. Samme om fiskene er spryøta eller krysset, ikke riktig uannsett. Fisker skal være naturlige.
Er veldig fornøyd med sørvis og kunnskapen på Bærum akvarie( fikk beskjed om ukentlig vannbytte da jeg startet med akvarier).
Mulig det kommer litt ann på hvem du snakker med av de ansatte.
Bor på Gran,der ligger det en dyrebutikk som heter Lassie og garfield.
Det var første gang jeg besøkte denne jeg forstod hvor flinke de var på bekkestua.Fikk nesten sjokk jeg da kjæresten kom hjem med to haimaller(!)
til vår 100l!Såvidt jeg fikk levert de tilbake -da betjeningen insisterte på at en fisk gror etter akvarie den bor i og ikke den nat str.. de selger dessuten kampfisk i halvlitersglass....
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap