Akvasia Zoo tiller

Jeg kjøpte akvarie der for 2mnd siden. Og nå slutta det ene lysrøret å lyse noe serlig, så jeg ringte og lurte på om det var reklamasjon. Han sa at de skulle vel egentlig vare lengre en det ja. Hadde jo litt med bruken å gjøre da, sa han. Men jeg sa at jeg ikke hadde mista det i gulvet eller noe, bare skrudd det på om morgenen, og av om kvelden. Og at jeg ikke fant kviteringa på akvariumet :P Kom innom med det da, kan jeg jo se om jeg kjenner deg igjen. sa han. Det var ikke han som hadde solgt meg det da, men jeg fikk et nytt Det var jo en pluss
Espen
Jeg kjøpte akvarie der for 2mnd siden. Og nå slutta det ene lysrøret å lyse noe serlig, så jeg ringte og lurte på om det var reklamasjon. Han sa at de skulle vel egentlig vare lengre en det ja. Hadde jo litt med bruken å gjøre da, sa han. Men jeg sa at jeg ikke hadde mista det i gulvet eller noe, bare skrudd det på om morgenen, og av om kvelden. Og at jeg ikke fant kviteringa på akvariumet :P Kom innom med det da, kan jeg jo se om jeg kjenner deg igjen. sa han. Det var ikke han som hadde solgt meg det da, men jeg fikk et nytt :D Det var jo en pluss :D

Pærer og Lysrør som allerede var montert i akvariet av de som selger det til butikken, har gjerne gjennomgått litt ekstra humpetibump før de ender opp hos forbruker, så det er alltid lurt å kjøpe med seg ett ekstra rør eller en pære da man kjøper det.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap