- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dyrenes Verden Lade
Dyrenes Verden Lade
Da kom jeg netopp hjem fra et besøk på dyrenes verden på Lade. Fin butikk. Karene var rene og pene, men lite fisk. Jeg gikk rundt å kikket på akvariene og utstyr. Skulle ha blåsvamp, silikon, rot og fisk. Etter en halvtime så var det en kar som spurte om jeg ville ha hjelp. "Ja takk" Da ropte han til den ene ansatte som sto å jabba med en annen ansatt atmed kassene. Hun fikk fram tapetkniven sin og sjært av en blåsvamp til meg. Så sa jeg at jeg skulle ha håv. Sto å kikket på håvene i kansje 15 sekunder, skulle spørre om pris, og da var svampen og damen borte. Fant henne igjen da jeg skulle betale. Sto å jabbet om at hun kunne klare å rekke prix før den stengte.... Silikonen var dyr, 115,- og da jeg spurte etter en tut så var svaret: Nei æ veit itj æ. Du må en sånn metall dings! "Ja jeg har pistol. Men trenger tut". Hun ene subbet seg bort til silikonen men fant ingenting. "Jaja, får kjøpe den da. Har sikkert noe på jobben." Er ikke helt gira på å bruke en tut fra annen silikon...
Synes heller ikke jeg fikk noen dialog med hun som jobbet der. Noe jeg vanligvis ikke har noe problem med.
Kansje det er meg det er noe galt med?
Skal ivertfall ikke der igjen...
Synes heller ikke jeg fikk noen dialog med hun som jobbet der. Noe jeg vanligvis ikke har noe problem med.
Kansje det er meg det er noe galt med?
Skal ivertfall ikke der igjen...
Postet 28.12.06 kl 18:50
Postet 28.12.06 kl 23:51
Postet 29.12.06 kl 00:01
Håvard Støre AndresenOmtale av butikker bør primært inneholde nyanserte opplysninger om beliggenhet, produkter som føres, priser og annet som er relevant for å beskrive butikken. Hvor godt fiskene blir behandlet er også svært viktig. En omtale bør være litt som en guide. Som fremtidig kunde/besøkende i butikken lurer jeg på hva slags type butikk dette er. Er dette noe for meg osv. [B]Beskrivelse av en enkel negativ hendelse egner seg ikke som et trådemne eller som en generell beskrivelse av butikken.[/B]
Det er kanskje på tide å minne alle på noe som Håvard skrev en tid tilbake.
Postet 29.12.06 kl 02:02
Nærmste butikk
Har dyrenes verlden som nærmste butikk og jeg er kjempefornøyd med service og kvalitet på fiskene. Jeg synes det er rent og pent og nesten aldri døde fisk i karene. De har noen ansatte som kan mere om akvarium enn de andre, så grunnen til at det kan bli litt venting,er vel at de ønsker at de som har mest kunnskap om fisk og akvarier skal serve kundene, istedet for at en som er ekspert på kanin eller undulat selger fisk. Trist at du har en så negativ enkelt opplevelse fra dyrenes verlden.
Postet 29.12.06 kl 02:14
Postet 29.12.06 kl 15:28
Da er det snart slutt på Dyrenes verden. De legger ned driften på Lade den 31.03.09 De ansatte fikk meldingen i går kveld. Grunnen er vist at husleien har steget over 50% siste året og drift ikke lenger var mulig å gjøre lønnsom i det lokalet.
Alle varer er nedsatt, så det er nok en del billig snadder å skaffe seg. Kjøpte selv en del billig hundeutstyr i dag. Klarte å styre unna avkarieavdelingen, men så det var en del jeg hadde lyst på..
De starter opp vistnok opp igjen på Sluppen, men da uten levende dyr (fisk, fugl , gnagere osv) i lokalet.
Alle varer er nedsatt, så det er nok en del billig snadder å skaffe seg. Kjøpte selv en del billig hundeutstyr i dag. Klarte å styre unna avkarieavdelingen, men så det var en del jeg hadde lyst på..
De starter opp vistnok opp igjen på Sluppen, men da uten levende dyr (fisk, fugl , gnagere osv) i lokalet.
Postet 30.12.08 kl 21:07