Er det noen butikker i Mosjøen?

Hei bor nå i Trondheim, men skal flytte til Mosjøen og i den forbindelese lurte jeg på om det var noen dyrebutikker som driver med fisk der. Hvis det er noen slike butikker der så hadde det vært fint å vite om noen hadde noe erfaring med disse?
Har veldig god erfaring med dyrebutikken i Mosjøen, Sebtrum dyr og hobby. Er med i Buddy-kjeden, som har kampanjer med jevne mellomrom.

Har rene og fine kar, og et bra utvalg på fisk.
Er du ute etter fisk de ikke har inne, bestiller de gjerne til deg. Har gjort det selv flere ganger, og henter fisken når den ankommer butikken.
det er 2 butikker i mosjøen ... den ene er som remi her sier i buddy kjeden ,
synst det er ganske sløv service der men er oki .
den andre er en hobbybutikk som er veldig liten men hann som jobber der er veldig hjelpsom .
ingen av butikkene har allverden av produkter men det nødvendige å litt til er der
hvist du vill kan jeg vise deg hvor disse butikkene er når du kommer til mosjøen

mvh Emil
håper etterhvert å kunne starte med oppdrett her i mosjøen av alle steder
cool nubbe , hva skal du starte oppdrett av ?
som tildligere nevnt har jeg veldig lyst å prøve meg på hypancistrus zebra, men førstogfremst mer salgbare arter.
Corydoras blir det helt garantert, og sikkert en del ciklider. Mannen nedenunder på hobbysenteret har iallefall ikke noe mot å kjøpe.

Har fortiden 2 fulle kull med paletter, og et ukjent antall Aeneus i tillegg til sikkert 50 guppyer. Så plassproblemer blir det garantert
hei!
takk for det. Høres ut som det skal gå greit da ja
Det med å vise meg butikkene kan det være jeg tar kontakt når jeg dukker kommer opp til Mosjøen.

cool det er barre å sende mail eller å ringe , både meil adressen min å nr står på profilen min
når er det du flytter oppover ?
begynner å jobbe der den 17 september så flytter en av dagen før dette. Vet ikke helt akkurat når enda
fett hvor er det du bynner å jobbe ?
hei
Skal begynne å jobbe på elkem.
Der jobber jeg
Lykke til i ny jobb
emil, du har ikke tilfeldigvis noen tips om noen som selger corydoras, utvalget er ikke akkurat topp...
nei , hvet at hobbysenteret hadde noe c.paleatus men tror ikke det er flere
jeg kjøpte to der for en stund siden .
åsså er det vel c.adolfoi og c.paleatus på den buddy dyrebutikken det er veldig lengesiden da :S hva er du på jakt etter ?
okei.
Var innom dyrebutikken og ba de om å bestille 8 stk haraldschultzi, eller sterbai om de ikke kunne få tak i førstnevnte. Spennende med noe ikke alle har
Emil
det er 2 butikker i mosjøen ... den ene er som remi her sier i buddy kjeden , synst det er ganske sløv service der men er oki . den andre er en hobbybutikk som er veldig liten men hann som jobber der er veldig hjelpsom . ingen av butikkene har allverden av produkter men det nødvendige å litt til er der ;) hvist du vill kan jeg vise deg hvor disse butikkene er når du kommer til mosjøen mvh Emil

Hobbybutikken er billigere.
Skal til Mosjøen om noen dager.
Har funnet adressen til Sentrum dyr og hobby.
Hva med Hobbybutikken dere omtaler. Hvor ligger den? (adresse)
E totalt ukjent i byen.

mvh
Hei Lillian.
Den butikken har desverre lagt ned alt som heter akvarier, så der er det nok lite å hente.
Ok.
Men Sentrum dyr og hobby finnes fremdeles?

mvh
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L. Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap