- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Hvem har malawi i Trondheim? (Butikk)
Hvem har malawi i Trondheim? (Butikk)
Postet 11.10.07 kl 08:11
Postet 11.10.07 kl 08:51
Endret: 11.10.07 kl 08:54
Postet 11.10.07 kl 09:28
Jeg vil anbefale dyrenes verden, da de har "7 dagers garanti". Død fisk og vannprøve mot ny fisk. Jeg har alltid fått gode råd og bra hjelp her. Heldigvis ikke benyttet meg av "bytteretten" min men det er kjekt å vite at den fins, sånn i tilfelle.
Utvalget av fisk er helt formidabelt.
Her har jeg aldri sett døde fisker flytende i karene, karene er heller ikke "overbefisket" sånn som karene ofte er i dyrebutikker. Viktige detaljer spør du meg.
Utvalget av fisk er helt formidabelt.
Her har jeg aldri sett døde fisker flytende i karene, karene er heller ikke "overbefisket" sånn som karene ofte er i dyrebutikker. Viktige detaljer spør du meg.
Postet 11.10.07 kl 09:58
Postet 11.10.07 kl 12:17
Jeg er student selv, så hvis det er det sånn at studenter har 15% rabatt håper jeg noen roper ut!
Som alle andre butikker så varierer utvalget veldig. Har vært der et par ganger når karene har vært nesten helt tomme, men stort sett har de et bra utvalg.
Plantekarene blir ofte tømt når de kjører tilbud på akvarieplanter.
Mitt intrykk av dyrenes verden er bedre enn mange av de andre dyrebutikkene i Trondheim. Uten å tråkke på alt for mange tær nå da..
Som alle andre butikker så varierer utvalget veldig. Har vært der et par ganger når karene har vært nesten helt tomme, men stort sett har de et bra utvalg.
Plantekarene blir ofte tømt når de kjører tilbud på akvarieplanter.
Mitt intrykk av dyrenes verden er bedre enn mange av de andre dyrebutikkene i Trondheim. Uten å tråkke på alt for mange tær nå da..
Postet 11.10.07 kl 12:22
Postet 11.10.07 kl 12:51
Postet 11.10.07 kl 13:01
Postet 11.10.07 kl 13:04
Postet 11.10.07 kl 13:16
Da er jeg tilbake på Frøya etter en mørk og regntung tur (puh), uten fisk Var vel mye å håpe på når det fins 800 malawi å velge i.
Var innom Sity-syd, Valentinlyst og Dyrenes verden ved OBS på Lade, + at jeg ringte til noen fler. Alle sa de kunne bestille til meg, da.
De hadde flere malawi-kar på Sity-syd. På Valentinlyst hadde de malawi også, men det som var artig der er små vinduer i veggen ut mot midtgangen i senteret, og det stod mange personer og kikket inn i karene her.
Å komme til Dyrenes verden på Lade var jo som å komme inn i et kjøpesenter. Så mange kar! De har tre kar med malawi, men han sa han skulle utvide til flere.
Saltvann (med tilbehør) har de også der, og flere stooore kar med fisk. Artig. Også fugler mm har store bur. Selv sønnen min (som var litt lei) fant mye av interesse.
Så ikke fisk med hjem denne gangen, men snakket med mange hyggelige ansatte. Neste gang skal jeg ringe på forhånd og få bestilt.
Var innom Sity-syd, Valentinlyst og Dyrenes verden ved OBS på Lade, + at jeg ringte til noen fler. Alle sa de kunne bestille til meg, da.
De hadde flere malawi-kar på Sity-syd. På Valentinlyst hadde de malawi også, men det som var artig der er små vinduer i veggen ut mot midtgangen i senteret, og det stod mange personer og kikket inn i karene her.
Å komme til Dyrenes verden på Lade var jo som å komme inn i et kjøpesenter. Så mange kar! De har tre kar med malawi, men han sa han skulle utvide til flere.
Saltvann (med tilbehør) har de også der, og flere stooore kar med fisk. Artig. Også fugler mm har store bur. Selv sønnen min (som var litt lei) fant mye av interesse.
Så ikke fisk med hjem denne gangen, men snakket med mange hyggelige ansatte. Neste gang skal jeg ringe på forhånd og få bestilt.
Postet 11.10.07 kl 23:46
Endret: 11.10.07 kl 23:47
Postet 12.10.07 kl 10:42
Postet 12.10.07 kl 11:12
Postet 12.10.07 kl 11:21
Postet 12.10.07 kl 19:45
Hvorfor kjøre helt til trondheim?
har sett du har etterlyst malawi og lurer på om du har vært innom dyrebutikken på orkanger.? Der har de et stort utvalg av fisker selv om butikken er liten. God kvalitet på fiskene. kjempegod service også. Jeg har helt sluttet å kjøre til trondheim. Er innom hvis vi er der likevel for og se og blir like skuffa hver gang. Nei butikken på Orkanger er best, syns jeg.
Postet 29.10.07 kl 15:11
Postet 29.10.07 kl 18:58
Endret: 29.10.07 kl 19:03
Postet 29.10.07 kl 19:32