- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Hvem har malawi i Trondheim? (Butikk)
Hvem har malawi i Trondheim? (Butikk)
Postet 11.10.07 kl 08:11
Postet 11.10.07 kl 08:51
Endret: 11.10.07 kl 08:54
Postet 11.10.07 kl 09:28
Jeg vil anbefale dyrenes verden, da de har "7 dagers garanti". Død fisk og vannprøve mot ny fisk. Jeg har alltid fått gode råd og bra hjelp her. Heldigvis ikke benyttet meg av "bytteretten" min men det er kjekt å vite at den fins, sånn i tilfelle.
Utvalget av fisk er helt formidabelt.
Her har jeg aldri sett døde fisker flytende i karene, karene er heller ikke "overbefisket" sånn som karene ofte er i dyrebutikker. Viktige detaljer spør du meg.
Utvalget av fisk er helt formidabelt.
Her har jeg aldri sett døde fisker flytende i karene, karene er heller ikke "overbefisket" sånn som karene ofte er i dyrebutikker. Viktige detaljer spør du meg.
Postet 11.10.07 kl 09:58
Postet 11.10.07 kl 12:17
Jeg er student selv, så hvis det er det sånn at studenter har 15% rabatt håper jeg noen roper ut!
Som alle andre butikker så varierer utvalget veldig. Har vært der et par ganger når karene har vært nesten helt tomme, men stort sett har de et bra utvalg.
Plantekarene blir ofte tømt når de kjører tilbud på akvarieplanter.
Mitt intrykk av dyrenes verden er bedre enn mange av de andre dyrebutikkene i Trondheim. Uten å tråkke på alt for mange tær nå da..
Som alle andre butikker så varierer utvalget veldig. Har vært der et par ganger når karene har vært nesten helt tomme, men stort sett har de et bra utvalg.
Plantekarene blir ofte tømt når de kjører tilbud på akvarieplanter.
Mitt intrykk av dyrenes verden er bedre enn mange av de andre dyrebutikkene i Trondheim. Uten å tråkke på alt for mange tær nå da..
Postet 11.10.07 kl 12:22
Postet 11.10.07 kl 12:51
Postet 11.10.07 kl 13:01
Postet 11.10.07 kl 13:04
Postet 11.10.07 kl 13:16
Da er jeg tilbake på Frøya etter en mørk og regntung tur (puh), uten fisk Var vel mye å håpe på når det fins 800 malawi å velge i.