Fantastisk dyrebutikk på Orkanger

jeg er en helfrelst akvarist takket være dyrebutikken på Orkanger. Den har alt du trenger for å starte opp, rimelige pakkeløsning som jeg kjøpte. de har et veldig rikt utvalg av fisker, reker, krabber, planter, osv. det er bestandig rent og pent i alle akvarium og er de usikkre på om noen av fiskene er litt svake så vil de ikke selge de. Jeg har vært flere ganger i trondheim og sett på akvariebutikkene der og de er ikke i nærheten av utvalg,kvalitet og renhet der, så jeg anbefaler alle i nærheten av orkanger til å ta en titt på dyrebutikken på orkanger. Der får du gode råd hvis du lurer på noe og de er kjempeflinke alle som jobber der. De sier klart ifra hvis fisken du tenker å kjøpe ikke passer sammen med det andre du har. Den ligger i samme bygg som smådyrvetrinærene holder til som kalles for Mo sentret. I dag får de inn piggrokke så det blir en tur til butikken i morgen for å se på vidunderet. de får inn nye fisker hver mandag og ellers kan de bestille det du trenger. Jeg synes virkelig de fortjener litt skryt og håper at butikken vil gå godt fremover. jeg skal ihvertfall støtte opp om den.
Jeg vil få gratulere orkdal Zoo(dyrebutikken på Orkanger som jeg kaller den) med 2 års dagen og åpning av ny butikk på Orkanger. Det er godt gjort på en liten plass som Orkanger. Må bare få si at de er kjempeflinke og trivelige alle som jobber der. Man skal være glade for hver en dyrebutikk som åpner og utvider og håper mange slenger seg på for å gratulere en fantastisk butikk. GRATULERER MED DAGEN
Slenger meg selvfølgelig med, og gratulerer så mye. Dyrebutikker kan det aldri bli nok av, særlig ikke med sånn trivelig og serviceinnstilt betjening som de har
Heidi Ingdal
Jeg vil få gratulere orkdal Zoo(dyrebutikken på Orkanger som jeg kaller den) med 2 års dagen og åpning av ny butikk på Orkanger. Det er godt gjort på en liten plass som Orkanger.

Er det den på Fannrem (eller skrives det Fanrem?) du mener eller er det åpnet ny butikk i selve Orkanger i tillegg?
Shiramor
[QUOTE=Heidi Ingdal]Jeg vil få gratulere orkdal Zoo(dyrebutikken på Orkanger som jeg kaller den) med 2 års dagen og åpning av ny butikk på Orkanger. Det er godt gjort på en liten plass som Orkanger.

Er det den på Fannrem (eller skrives det Fanrem?) du mener eller er det åpnet ny butikk i selve Orkanger i tillegg? Ja nå er det en på fannrem og en på orkanger. Den på fannrem ligger i mosentret og den på Orkanger ligger i hovedgata like ved torget. Kjempefine butikker begge to.
Shiramor
[QUOTE=Heidi Ingdal]Jeg vil få gratulere orkdal Zoo(dyrebutikken på Orkanger som jeg kaller den) med 2 års dagen og åpning av ny butikk på Orkanger. Det er godt gjort på en liten plass som Orkanger.

Er det den på Fannrem (eller skrives det Fanrem?) du mener eller er det åpnet ny butikk i selve Orkanger i tillegg?

Fannrem er riktig
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap