Er det noen dyrebutikker med januarsalg?

Alle mulige butikker har jo nå januarsalg. Gjelder dette også for dyrebutikker? Har ikke funnet noen i umiddelbar nærhet, men kan jo ha oversett noe...

Selv lurer jeg på fortrinnsvis i Oslo/Akershus, men om du vet om butikker andre steder som kjører noe salg i disse tider så post gjerne info om det også til glede for dine medakvarister...
Tviler på at det er noe særlig nyttårssalg... Har sett at juleartikler blir lagt ut billig, men hvem vil vel ha en julestrømpe fylt med hundegodis når man ikke har hund? ;P
På bestevennen hundesalong i Lillestrøm er det nå MEGA tilbud på masse fisk.
På grunn av akvarieproblemer selger de masse fisk(snakk om 300-400) stk fisk for 10 kroner. De fiskene det gjelder vil være i egne akvarium som er merket.
Dette er et tilbud du ALDRI vil få igjen.

Alt skal vekk, kom innom voldgata 7 på lillestrøm(Midt i sentrum)

Og til dere moderatorer som tror jeg prøver og "selge":
Nei gjør ikke det, men tipser alle her inne om tilbudet, og gjør oss selv i butikken en stor tjeneste.

Spm ring 97016610

Kom innom NÅ

Jeg jobber der onsdag og lørdag for dere som vil vite det=)

Snakkes
Flott, flott. Og jeg som skal være i de trakter på lørdagen...
Akvarieproblemer? Betyr at fiskene er fulle av nitritt det da?
Nei
Algeproblemer...
fisken er helt ok
Supertilbud på hundemat når hyllene blir støvete også da? :p
Skal ikke se bort i fra det, skal du ha litt kanskje??:P
Fredly
Skal ikke se bort i fra det, skal du ha litt kanskje??:P

Nja, om et år. Hills Science Plan Performance, helst kylling-smak.

Men jeg hadde nok vært veeeldig skeptisk på at en butikk kjører tilbud på bakgrunn av algeproblemer. :p
Jeg jobber der så jeg vet at det ikke er noe galt med fisken.
Vi skjal tømme ned karene og vaske de og starte opp på nytt, og derfor ville vi bli kvitt fisken=)

Vi har bare Precept og Lone star hundefor
På Tropehagen hos oss har de januarsalg. Billige akvarier bla. Men de er veldig små...
SoVe
På Tropehagen hos oss har de januarsalg. Billige akvarier bla. Men de er veldig små...

Interessant. Vet du om det gjelder hele kjeden, eller kun deres butikk?

Andre?
De hadde de karene på salg i desember også som "desembertilbud" men de kosta akkurat det samme i hele høst.. Teit av de og skrive førpris 999 osv når de har kosta 500 så lenge jeg har sett de
Plussmedlem
Det er ikke bare "teit", men også direkte ulovlig og markedsføre med "førpriser" som ikke reelle.
Tropehagen her i Ålesund driver med det samme,før pris som vi ikke har sett pga desember tilbud er blitt januar tilbud gjør ikke meg noe for jeg har fått et fint studielån *glis*

De har noen 10 liters saker til 500,- og så har de en del resun kar fra 22 liter og oppover med priser fra 550,- og oppover.

Jeg kjøpte meg et resun DM-400 (32liter) og har tenkt å legge ut produktomtale om dette karet

Obs! Omtalen vil ha et litt personlig preg og konklusjon :p
Fredrik84
Tropehagen her i Ålesund driver med det samme,før pris som vi ikke har sett pga desember tilbud er blitt januar tilbud gjør ikke meg noe for jeg har fått et fint studielån *glis* De har noen 10 liters saker til 500,- og så har de en del resun kar fra 22 liter og oppover med priser fra 550,- og oppover. Jeg kjøpte meg et resun DM-400 (32liter) og har tenkt å legge ut produktomtale om dette karet ;) Obs! Omtalen vil ha et litt personlig preg og konklusjon :p

De er de to karene jeg tenker på.. Har jo hatt samme pris i hele høst..
Nope, da var det sikkert salg hos oss. Har også sett på og kommentert de like før og nå prisene på de små karene som dere har sett. I forrige uke var de og noen andre kar billigere. Da var det ordentlig salg hos oss. La ikke merke til om det fortsatt var billig da jeg var innom i dag.
Fikk forresten tilbud om å overta reolene deres i dag. De skal utvide fiskeavdelingen men nye og flere reoler. Blir kjempebra. Funker med nye eiere.
Det jeg er helt sikker på er de 10liters fra resun de har kosta 500 i hele høst her i trondheim hvertfall. Og er 90% på at det 22liters karet har vært på tilbud hele veien.. Men synst det er dårlig uansett!
Inaktiv bruker
TAM Lade har Tereon-kar på tilbud. 63 liter til 382,-
Alle som er medlem i Oslo akvarieklubb får rabatter ved fremvisning av medlemskort i enkelte butikker....

PC
Oslo Akvarieklubb
Alle som er medlem i Oslo akvarieklubb får rabatter ved fremvisning av medlemskort i enkelte butikker.... PC

Ja, det er sant. Finnes det noen oversikt over hva, hvor og hvor mye rabatt?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap