Bra fisker og planter i midtun zoo i bergen?

Jeg tenkte jeg skulle til Bergen og kjøpe inn fisk og planter, og så lurer jeg på om noen har erfaringer med Midtun zoo når det gjelder fisker? Når det gjelder kjæledyr har jeg ikke positive erfaringer selv, men har ikke kikket etter hvordan det er på fiskefronten. Annet enn at de har maaaasse akvarier.

Har personalet god greie på fisk når man spør om hjelp, og hvordan ligger de an i pris? Vår lokale dyrebutikk her oppe har begrenset utvalg, og gir råd som er helt håpløse mange ganger. Tenkte derfor at en større butikk kanskje har bedre greie på sakene, og bedre fisk. Det er viktig at fiskene er friske og fine, jeg kjøper aldri fisker fra kar hvor jeg ser syke eller døde fisker.

Så isteden for å ta en bomtur til bergen for jeg bor langt unna, så tenkte jeg at det sikkert er noen her på forumet som er fra bergen, og som kan anbefale sted å handle fisker.

Skal la akvariet få kjøre seg inn en stund til, men så blir det vel fisk på meg vil jeg tro
Her er en av flere tråder med omtale av dyrebutikkene i Bergensområdet.
Ville heller tatt en tur til zooforretningen på Galleriet i sentrum, til TorZoo på Fanatorget og til Aquazoo1 på Kilden Senter.

jeg er ikke så godt kjent i bergen. Jeg skal lese den tråden det er linket til.

ønsker bra fisker, og til en ok pris.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap