- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Ny butikk i Sandnessjøen?
Ny butikk i Sandnessjøen?
Postet 09.09.08 kl 19:25
Endret: 09.09.08 kl 19:26
Det har kommet en ny butikk ja, åpnet før ferien. Heter for Dyr & Hobby, og er med i Zoo1-kjeden. Innehverne har drevet med fisk i 25 år hjemme, så de har nok vann i årene
Akvarie-avdelingen består av 18 100-liters kar, der flesteparten er todelt, slik at det blir over 30 ulike kar. Disse er rene og pene, med omtrent ingen døde fisker.I tillegg er det et plantekar.
Utvalget av fisk er mest "standard" fisk, men det er pga oppstart og ferie. Kommer nok mer eksotisk fisk etterhvert, og de bestiller det man vil ha så lenge det er å lista.
Som en del av Zoo1-kjedens saltvannssatsing har også denne butikken et Red Sea Max saltvannskar stående, og innehaverne håper interessen for saltvann vil våkne. Før måtte man til Bodø eller Trondheim for å finne saltvannsfisk.
Smådyr har fått et eget rom, slik at allergikere ikke blir plaget av disse.
Ellers er det tilbehør til dyr i alle størrelser, fugl, fisk og gnagere, og også en egen krok for hesteutstyr.
Siden det er bekjente som driver butikken, er man kanskje ikke helt upartisk, men tror ikke man blir skuffet av å stikke innom
Dyrebutikkene rundt omkring her har nok merket ny-butikken.
Akvarie-avdelingen består av 18 100-liters kar, der flesteparten er todelt, slik at det blir over 30 ulike kar. Disse er rene og pene, med omtrent ingen døde fisker.I tillegg er det et plantekar.
Utvalget av fisk er mest "standard" fisk, men det er pga oppstart og ferie. Kommer nok mer eksotisk fisk etterhvert, og de bestiller det man vil ha så lenge det er å lista.
Som en del av Zoo1-kjedens saltvannssatsing har også denne butikken et Red Sea Max saltvannskar stående, og innehaverne håper interessen for saltvann vil våkne. Før måtte man til Bodø eller Trondheim for å finne saltvannsfisk.
Smådyr har fått et eget rom, slik at allergikere ikke blir plaget av disse.
Ellers er det tilbehør til dyr i alle størrelser, fugl, fisk og gnagere, og også en egen krok for hesteutstyr.
Siden det er bekjente som driver butikken, er man kanskje ikke helt upartisk, men tror ikke man blir skuffet av å stikke innom
Dyrebutikkene rundt omkring her har nok merket ny-butikken.
Postet 09.09.08 kl 21:14
Postet 10.09.08 kl 07:25
Lillian UlriksenKan jeg spørre om hvor i byen denne butikken ligger?
Den ligger omtrent 3 km utfor byen, i området som heter Lyngåsen.
Kart [URL=http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HTN9ZO&imgt=]her[/URL].
Enkel å finne, følg veien nedfor sykehuset og kjør sørover, kjør rett frem i rundkjøringen ved skolene, og butikken ligger mellom Prix og Ica, på høyre side veien. Kan ikke unngå å finne den
Postet 10.09.08 kl 17:41
Postet 10.09.08 kl 17:46
Endret: 10.09.08 kl 17:47
Postet 10.09.08 kl 17:55
Postet 20.10.08 kl 00:58
Postet 20.10.08 kl 20:53
Postet 20.10.08 kl 21:33
Postet 23.10.08 kl 16:08
Jeg vil gjerne skryte av denne butikken jeg. Har fått kjempegod service der. Nå visste nå jeg hva jeg ville ha, så jeg ringte på forhånd. Og butikken bestilte inn det jeg ville ha og holdt av fisken til jeg kom. Ikke er den overfylt av alt mulig skrap heller. Jeg kommer nok til å helst ville handle der. Synd den ligger litt usentralt.
Postet 28.02.09 kl 18:55
Postet 28.02.09 kl 19:32
Postet 28.02.09 kl 19:34
Fører zoo1
Juwel Akvarier?
Ser dette merket er avbildet på websiden deres, men finner ikke noe prisliste og oversikt over modeller.
Noen som vet?
Ser dette merket er avbildet på websiden deres, men finner ikke noe prisliste og oversikt over modeller.
Noen som vet?
Postet 11.04.09 kl 20:42
Endret: 11.04.09 kl 20:43
Postet 12.04.09 kl 11:08
Postet 12.04.09 kl 14:12
Inaktiv bruker
Zoo1 dyr og hobby (sandnessjøen)
zoo1 flytter butikken 1 desemder, da åpner di butikken atmed banken =)
å viss jeg skal si noe om den butikken så er det en utrolig bra dyrebutikk å ikke minst kjempetrivelige folk som jobber der å det er kjempebra servic der åg..
det er mye å ting å velge i, å har de ikke det på butikken kan di skaff det hviss det er muligheter =)
har kjøpt myye der å det skal jeg gjør så lenge jeg har muligheter =)
å viss jeg skal si noe om den butikken så er det en utrolig bra dyrebutikk å ikke minst kjempetrivelige folk som jobber der å det er kjempebra servic der åg..
det er mye å ting å velge i, å har de ikke det på butikken kan di skaff det hviss det er muligheter =)
har kjøpt myye der å det skal jeg gjør så lenge jeg har muligheter =)
Postet 20.11.10 kl 23:07