- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Den dagen jeg ble lurt
Den dagen jeg ble lurt
hei hei folkens. dere skal høre om den dagen jeg skulle kjøpe meg større kar! så jeg dro inn på zoo huset inn på cc der fant jeg ett kjempe fint kar som det sto 90 litr med bord å alt utstyr. jeg kjøpte det å dro hjem kjempe fornøyd. fikk det opp å lot pumpa kjøre seg inn i 3 uker. så kom endelig dagen jeg skulle ha fisk oppi karret kjøpte noen fisk å putta oppi trudde alt var i orden men så vokner jeg neste morra å ser alt av fisk går i toppen så jeg skjønte att no var galt.da hadde jeg fått nitritt bytta ut 40% av vannet holdt på med det i ei uke drar ned inn på cc sentre i drammen å spørr om det er riktig pumpe. ja da det er det! sier dem det er sikkert jeg som har gjort feil. men jeg hadde 2 uker men vann bytte før jeg drar på en annen dyre butikk å får kjøpt meg en ny sera 400l pumpe ,får detta i karret å holder på med vann bytte i ei ny uke! da ble nitritten borte det var kjempe bra tenkte jeg så tokk jeg ettt mål av akvariumet. å regna det sammen da fant jeg ut att det kun var 70 liter i steden for 90l! så jeg reiser inn på cc senteret igjenn å forteller hva jeg har funnet ut å att detta er feil ,så jeg spurte om hva dem skulle gjøre med detta? nei jeg kunne få levere til bake det på 70 l så kunne jeg betale ett mellomlegg hvis jeg skulle ha 90 liter det gikk jeg ikke med på! så jeg gikk inn til naboen dems, dyre butikken ved siden av cc senteret der møtte jeg to kjempe trivelige gutter å jeg så att fiskene dems hadde det bra1 fordi på andre sia så jeg bare dø fisk! jeg kjøpte meg ett kar hos dissa to hyggelige gutta å det var ett 106 litr jebo kar! som jeg har nå pluss 70 litern siden jeg gikk over der så har jeg kun handla der.hos dissa gutta! som ha julpet meg mye av veien. foresten så har jeg ikke hatt ett fiske døds fall siden jeg begynte å handle der! så jeg sier bare att dere som bor i drammen omg ta dere en tur innpå dyre butikken ved siden av cc senter i drammen der får dere servic hele veien
Postet 17.09.08 kl 10:45
Postet 17.09.08 kl 11:02
Postet 17.09.08 kl 12:12
Postet 18.09.08 kl 12:31
Postet 18.09.08 kl 12:43
Inaktiv bruker
zoo huset inne på cc er bare noe drit, du er ikke den eneste som er blitt lurt, unge meg, på 13 år blir også lurt trill rundt.. gullsøm i stedet for blå acara osv osv..
anbelafer i ikke kjøpe fisk der inne, da det er mye sykdom der!
men derimot inne på dyrebutikken drammen ved siden av, der anbefaler jeg dere å dra, der er det masse fin fisk, å han blonde litt høye, han har drevet med akvarier siden han var liten gutt dette er sønnen til gamlelæreren min, så jeg kjenner dem godt
anbelafer i ikke kjøpe fisk der inne, da det er mye sykdom der!
men derimot inne på dyrebutikken drammen ved siden av, der anbefaler jeg dere å dra, der er det masse fin fisk, å han blonde litt høye, han har drevet med akvarier siden han var liten gutt dette er sønnen til gamlelæreren min, så jeg kjenner dem godt
Postet 18.09.08 kl 13:03
Inaktiv bruker
så anbefaler turen inn på dyrebutikken drammen
Postet 18.09.08 kl 13:06
Endret: 18.09.08 kl 13:07
Postet 18.09.08 kl 20:08
Postet 18.09.08 kl 20:13
Inaktiv bruker
å disse gutta sier at det IKKE er lurt å ha gullfisk i mindre enn 100 liter, så det er jo bra
men dissa på zoo huset, sist jeg var der, sto det bare ungdommer å betjente, de gadd ikke hjelpe en gang, jeg blei så pisst ass.. den dagen tror jeg dem ikke glemmer så lett for å si det sånn
men dissa på zoo huset, sist jeg var der, sto det bare ungdommer å betjente, de gadd ikke hjelpe en gang, jeg blei så pisst ass.. den dagen tror jeg dem ikke glemmer så lett for å si det sånn
Postet 18.09.08 kl 21:16